Wednesday, 6 February 2013

Serius LOL - Fesyen Terkini Hijabi : Hijab Rambut Palsu (7 Gambar)


Indo!

Sebelum ini kami ada paparkan 13 variasi tudung seluruh dunia. Hari ini mari lihat tudung baru yang direka di Indonesia. I present to you. Hijab berbentuk rambut! Hairception!



 
Laporan asal twitter @adibkhld dan TWT_Cinta

37 comments:

  1. still haram la... kan dah dikira rambut palsu.. nk berfashion tu biarlah syariee skit..aptb

    ReplyDelete
  2. baik xpayah pakai tudung terus..

    ReplyDelete
  3. bpe jam la plak aq kna tggu bini aq setting tudung ni nnt..

    ReplyDelete
  4. ANON telah dibuka...BS akan kembali meriah...

    BANkami
    BANkami

    ReplyDelete
  5. kalau aku jumpa kat luar,aku tampar sekor2 perempuan ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. BERANI KO NAK TAMPAR SEKOR2 TU.....TAKUT KO JE YG KENA SENTAL NANTI....

      Delete
    2. tampa je..aku support.. n aku rse ramai lg akan support.. HAHAH..!!!

      Delete
    3. tampar bagi pusing otak diorang..HAHA!

      Delete
  6. Haram pakai kerana perumpamaan rambut

    ReplyDelete
  7. as salam... moga cpt dibendung sblum menular...parah2x.. -_-''
    Jom, tgk : Wordless Wednesday : Cahaya & Cinta
    thnxxx ^_^

    ReplyDelete
  8. yeke? teringin gak nak tgk. kdg2 dkt dlam ni je berani. kat luar out teruih bak hang!

    ReplyDelete
  9. gua ingatkan kamera taraf 3gp dah tak wujud.

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. ko pye tudung dah syariah compliant, tapi bahasa syaria compliant failed..

      Delete
    2. syg sungguh ko syamsiah..muka tak berapa nak lawa tapi akhlak binasa....kesian mak ko yg lahir dan dewasakan ko....ni yg ko beri padanya....kasihan...

      Delete
    3. kalo muka da hampeh,akhlak pon 2x5 ja kot..

      Delete
    4. NAK



































































































      PUKIMAK





























































      TAK

      Delete
    5. Gmbr btudung tp bahasa bkn main lagi. Cehhh. Tak malu

      Delete
  11. amboi kak, cantik bhasa tu.. tudung dh elok dh

    ReplyDelete
  12. MOOOOTHAAAFUCKKKAAAA

    ReplyDelete
  13. ada `nandeik' kat dahi. Hindu ker apa ni. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu tahik lalat dia la.. tgk betul2..

      Delete
  14. serius lol -.- pelik benar pesen tudung cenggini.

    ReplyDelete
  15. nape letak kain buruk atas pale? aptb.

    ReplyDelete
  16. hijab is not hair replacement. paham 2!

    ReplyDelete
  17. ANON BISJUT IS BACKKKKKKKKKKKK

    ReplyDelete
  18. ntah pape..huuu...cmni pnye tdung pn ade ke?xphm konsep btul... -.-"

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails