Thursday 7 February 2013

Serius Neko - Cat Playhouse : Rumah Permainan Untuk Kucing (10 Gambar)


Comel gila!

Cat Playhouse ialah rumah permainan untuk kucing belaan anda. Rumah permainan ini diperbuat daripada kertas dan boleh dimiliki dalam 4 versi iaitu kereta bomba, kapal terbang. kereta kebal dan kereta. Ianya dijual pada harga GBP 20 (RM 97) sebuah dan boleh dibeli di sini. 




Laporan asal Suck UK
 

11 comments:

  1. mahai jgk wlpn buat dari kertas ja...

    ReplyDelete
  2. Saya berumur 25 tahun dan baru saja berkahwin. Semasa remaja saya kerap melakukan onani tanpa memasukkan sesuatu ke dalam faraj. Persoalannya, kenapa setiap kali bersama suami saya akan mengeluarkan air mata.

    Kadangkala seperti menangis teresak-esak sehingga membuatkan suami ragu-ragu adakah saya menangis kerana sakit ketika bersama walhal hanya dengan cara itu saya berasa sungguh puas.
    Jika tidak, hubungan seks dan ‘kerjasama’ itu bagaikan tidak lengkap. Buat pengetahuan doktor, suami saya tidak mempunyai sebarang masalah. Cuma saya ingin tahu apakah punca saya mengeluarkan air mata dan adakah cara untuk mengelakkannya?

    Lina

    Kelantan

    ReplyDelete
    Replies
    1. puan lina boleh tetapkan temujanji dengan saya dr. jamil pakar perempuan. saya perlu memeriksa puan b2b. jangan lupa contact assistant saya, ye.

      Delete
    2. mcm puki wakakakakak.. skit perut aku..

      Delete
  3. Ni sapa nak maen ni..? kucing ke manusia..?

    ReplyDelete
  4. bestnyer! ni mesti tiru idea org jepun gne kotak biasa ntuk jd kotak mainan kucen!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails