Sunday, 24 February 2013

Serius Cool - Patung Darth Vader (10 Gambar)


Luke.. I am your action figure

Patung aksi Darth Vader setinggi 21 inci ini boleh anda miliki dengan harga USD 350 (RM 1150). Topeng muka Vader boleh dibuka dan tangan beliau juga boleh ditukar ganti untuk memegang topeng dan lightsaber. Tempahan boleh dilakukan sekarang sebelum ianya dijual September hadapan. May the force be with you.




Laporan asal SideShow Collectibles

20 comments:

  1. Replies
    1. free air asia-> http://ow.ly/h9VZM

      Delete
    2. akaun RHB... jom daftar percuma... modal RM10, http://www.myr10.com/?id=honeymoney

      Delete
  2. bodo mcm sukanstar . pesal lama sgt lu x update Blog ?

    ReplyDelete
  3. orang kelantan jer beli benda bodoh ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu menunjuk kn org kelantan kaya. Ko merempat kat mana bodo

      Delete
    2. udah2 la dengan isu kelantan ni..sekali dua sronok la jugak join kutuk.tapi dah lama-lama,jadi basi.moh la ubah sasaran,kutuk org johor pulak ke..

      Delete
    3. bakpe gop dok kecek kelate..mung demo sume lupe darate ko pah duk keeiieeell

      Delete
    4. Atah ni buke ore kelate..kecek kelate x berapo jadi..'mung demo' haha

      Delete
    5. org johor jawa keparat24 February 2013 20:20

      hahaha aq nak kutuk org johor yg mana ada org jawa lak.org jawa cam pukimak aje.jgn dah aq langsung xfhm cuba ckp bahasa yg aq faham.dahlah krg tu keturunan indo maling.

      Delete
    6. orang kelantan semua genius.

      Delete
    7. sape ckp org klantan bodoh tu sbnrnya ko yg bodoh bangang gila babi. at least tanah rezab melayu kt kelantan xde org bole usik. aku kje bole pasang niat beli tanah kt kampung. undang2 tanah kt kelantan paling ketat kt msia. ko duk mna??? merempat jgk kt negeri sndri bia jer org lain beli. klau duit royalti dpt kt kelantan n utang lama UMNO yg PAS byr skang tu xde, bnyk lg pembangunan n peluang kje bole dpt. Walaupn aku xberapa nk baik, aku tetap tekad xnk bg PAS kalah kt klantan. Untuk org Islam.

      Delete
  4. potato the best!!!!

    -Anon

    ReplyDelete
  5. kalau nak tau darth vader tu anakin skywalker laaa bapak kepada luke skywalker dan princess leia sexy

    ReplyDelete
  6. pantat bau macam belacan!!!!

    ReplyDelete
  7. sebenarnya, bukan "Luke, I am your father" but "No, I am your father".

    ReplyDelete
  8. obe mmg suka kumpul patung berhala camni. beli byk2 boleh buat sembah kat rumah nnt

    ReplyDelete
  9. lancau la lu...

    ReplyDelete
  10. boleh dapatkan di www.mothershiptoys.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails