Wednesday, 27 February 2013

Serius Cute - Romeo Dan Juliet Versi Kucing


Cinta suci terhalang!

Kesian kucing ini...... angau tetapi cinta mereka terhalang! Catmeo Catmeo where for art meow Catmeo? ...........



21 comments:

  1. Replies
    1. akaun RHB... jom daftar percuma... modal RM10, http://www.myr10.com/?id=honeymoney

      Delete
  2. BR1M firaun pernah bagi.. Firaun suruh rakyatnya cashkan baucar kat piramid bak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp najib x suruh cium kasut die

      Delete
  3. gunakan imaginasi la, sedihnyerrr!!

    ReplyDelete
  4. ini semuaa BOfoDOHfohh !!!

    ReplyDelete
  5. nenek ko lah cinta terhalang

    ReplyDelete
  6. bodo gila. KL korang sesekali usik.. kalau nk kutuk tempat lain lu punya hal. kutuk KL, gua turun bantai lu orang sorang2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'KL korang sesekali usik' kebabian ape ni babi

      Delete
  7. org melayu kelantan dah mula bisnes Bah Kut Te (herba rusuk babi)

    babi lah kelantan

    ReplyDelete
  8. kesian cinta x kesampaian hehe

    - Admins Blog 3 Dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. blog tempat ahli neraka berkunjung

    ReplyDelete
  10. KOTA BHARU – Seorang mekanik dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini, semalam atas tuduhan menculik dan merogol teman wanitanya yang berusia 16 tahun, 11 Februari lalu.

    Tertuduh yang berusia 21 tahun itu bagaimanapun mengaku tidak bersalah di hadapan Hakim Azman Mustapha.

    Mohd Amirul Hisyam Mat Salleh dari Kampung Batu Hitam, Pasir Puteh didakwa menculik gadis itu pada jam 7 pagi tarikh berkenaan sebelum didakwa merogolnya pada jam 3 petang hari sama.

    Pertuduhan rogol dibuat mengikut Seksyen 376(1) Kanun Keseksaan manakala tuduhan culik dibuat berasingan mengikut Seksyen 363 Kanun Keseksaan.

    Bagi dakwaan rogol, tertuduh berdepan penjara sehingga 20 tahun dan boleh disebat manakala, bagi tuduhan culik dia boleh dihukum penjara sehingga tujuh tahun dan boleh didenda, jika sabit kesalahan.

    Bagaimanapun, susulan daripada penafiannya, Azman menangguhkan kes untuk pengurusan sementara tertuduh yang diwakili peguam, Rosmizan Sulaiman dibenarkan diikat jamin RM7,000 dengan seorang penjamin.

    Tertuduh sebelum ini bekerja sebagai penoreh getah sebelum berpindah ke Kuala Lumpur dan berkhidmat sebagai mekanik.

    Azman dalam pada itu turut mengenakan syarat kepada tertuduh supaya tidak mendekati mangsa, mengganggu atau berkomunikasi dengan remaja perempuan itu dalam apa-apa cara sekalipun.

    Dia yang kematian bapanya sejak 12 tahun lalu itu kemudian dijamin oleh datuk saudara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasala... kelantan kan giler puki

      Delete
  11. Lelaki dgn kucing sama je perangai. gitu le rupe peil. sebijik. jangan mare.. gurau je. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails