Thursday, 14 February 2013

Serius Fakta - Fakta Kewangan Mengenai Hari Valentine


$$$$$$$$

Lihat harga bunga ros di Malaysia berbanding negara lain. Anda pasti terkejut! 




Laporan asal Visually

25 comments:

  1. Singapore tapi bendera Malaysia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la pasal lulz la mamat wat info ni LULZ!

      Delete
  2. singaporean kedekut maaa. confirm ramai masuk JB semata-mata nak beli bunga.

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Leftenan Adnan kpd semua!

    ReplyDelete
  4. dia assume singapore dalam Malaysia? wow, zaman 1962 ka apa ni

    ReplyDelete
  5. Iman Asri: Zaman selepas PRU 14, apabila DAP dapat total control of Malaysia selepas menjatuhkan PM Melayu terakhir, YAB Dato' Seri Anwar Bin Ibrahim. Singapura dimasukkan semula kedalam Malaysia dan diangkat menjadi ibu negara baru Malaysia. Negara luar pun sudah boleh nampak perkara ini akan berlaku...

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa ko merapu ni setan?????

      Delete
    2. Anon from future ke nih??? Babi lah kau ni....bagi spoiler alert plak.....chiibaaaiii!!!

      Delete
    3. cepat buat ramalan toto & magnum 4D pulak!

      Delete
    4. Tp citer2 mcm ni byk disebarkan kpd pakcik makcik tua di kg. Maka berpukal lah undi yg dpt kt bn nanti. Bn mmg babi mnipu rakyat.

      Delete
    5. Saya setuju dgn pdpt cik anon 9.38. Perkara ini tidak mustahil berlaku jika dsai mjd pm. Kalimah Allah pun dia sanggup kongsi kongsi inikan pula negara kita. Mari kita undi pakatan ramai ramai dan lihat apa berlaku pada tanah tumpah darahku ini dalam tempoh sepuluh tahun. Siapa siapa yg banyak duit bolehla jd pemastautin negara lain. Biar yg misikin merana di sini. Hemmm agak agak siapa yg misikn ya?

      Delete
  6. so now, singapore is part of Malaysia... cool

    ReplyDelete
  7. bestnya kalau dapat jambangan bunga 666 kuntum harini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berhenti berharap. Obe kedekut. Satu pun jadi. Itupun kalau dia ingat nak beli. Wakakakakaka.

      Delete
    2. Wahai meen haram menyambut valentine day bg umat Islam..kenapa ari lain ko tak leh nak minta kerr kuntuman bunga 666 yg ko nk sgt tu....

      Delete
    3. aku bukan anon tapi aku anonymous15 February 2013 00:53

      Suka ati dier la mangkok nk minta bunga kt lagi dia...bongok ke hapa hang ni...yg ko p projek anak dara org kat otel bjet tu x haram?

      Delete
    4. hai semalam saya dpt jambangan bunga daripada suami saya obepin. jgn jeles

      Delete
    5. ada aku kesah!!!!

      Delete
  8. Replies
    1. uuuuuuii..sila la klik link saya...
      sila laaaa..

      Delete
  9. Mohon promosikan blog kami untuk.

    http://azmuhar.blogspot.com/

    Terima kasih.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails