Monday, 25 February 2013

Serius Cool - Trailer Deep Down : Permainan Komputer Untuk Playstation 4


Nice!

Woah............... PS3 pun kami tak ada kini PS4 pula bakal muncul di pasaran. I feel so old!

31 comments:

  1. Replies
    1. Mane 1st ko??ckp 1st la sial.

      Delete
    2. Cirit or butoh mak hang!!

      Delete
    3. عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ مَسْعُوْدٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ قَالَ : قَالَ رَسُوْلُ اللهِ : سِبَابُ الْمُسْلِمِ فُسُوقٌ , وَقِتَالُهُ كُفْرٌ

      Diriwayatkan dari Abdullah bin Mas'ud Radhiyallahu ‘anhu ia berkata, Rasulullah Shallallahu ‘alaihi wasallam pernah bersabda, "Menghina seorang muslim adalah fasik dan membunuhnya adalah kafir." (Shahih Muslim: 116 - (64).

      Delete
    4. tapi ape hukum nik aziz kata kita ni cm binatang. fasik ke.

      wit BR1M aku dah abis wat topup skit bli spot rim. tq najib. muah

      Delete
    5. undilah pas boleh masuk syurga.

      Delete
  2. sesungguhnya mati itu benar dan akan datang dengan tiba-tiba

    ReplyDelete
  3. yg komen dlm ni semua bodoh. aku je pandai.

    ReplyDelete
  4. amende nihh ko salah taruk link ke pe admin

    ReplyDelete
  5. sek klate busuk.

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. undi pas masuk syurga.

      Delete
  7. UMNO lagi pundek

    ReplyDelete
  8. lembab..oorg da tau lama suda bha

    ReplyDelete
  9. undi pas masok syurga dibwah tapak kaki nik aziz

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau si lembu yg ambik BR1M.

      Delete
    2. Kire org PR yg amik br1m pun lembu ke...kah3 makan diri

      Delete
  10. grafik gameplay mcm grafik FMV..gila gempak

    ReplyDelete
  11. yg dok komen psai politik psaipa,
    xdak kaitan langsung benda nie dgn politik,
    terlebih pandai ka apa ?

    ReplyDelete
  12. macam 3d ja .. tak sabar tunggu

    ReplyDelete
  13. macam 3d ja? hg biaq betui Afiq?

    ReplyDelete
  14. syurga dibawah tapak kaki najib hidup bn

    ReplyDelete
  15. weh, takpe tu.. benda-benda tu sume tak penting kot =3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails