Thursday 7 February 2013

Serius Cool - Hotel For Bees : Rumah Lebah Gergasi Untuk Manusia (7 Gambar)


Lebah Manusia

Lebah ialah antara hayawan yang paling rajin dan mereka bekerja sepanjang masa untuk mencari rezeki halal tanpa syubahah. Jadi alangkah baiknya jika manusia juga mempunyai perangai baik macam lebah? Mungkin apa yang diperlukana ialah kediaman berbentuk sarang lebh bersaiz manusia

Inilah yang berlaku di Muttersholtz Perancis. Sebuah astaka sarang lebah gergasi di bina oleh firma jurubina AtelierD. Bahagian luar Hotel For Bees ini juga mempunyai ruang untuk lebah sebenar untuk bersarang. Jadi Hotel For Bees ialah Beehiveception.




Laporan asal Architizer

11 comments:

  1. serisu serisu serisu serisu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat datg ke blog masam ni. budak pelaq bau bacang

      Delete
  2. FIRST!

    #ANON MENGAWAN

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAmi bantah perkataan FIRST!

      #MEK ANON RUGGED!

      Delete
  3. Saya berusia 30 tahun, sudah berkahwin dan belum mempunyai anak.

    Sejak akhir-akhir ini, saya menyedari ada tiga biji timbul pada puting payudara saya dan ia agak ngilu sekiranya dipicit.
    Saya sudah berjumpa doktor yang menyatakan ia mungkin disebabkan oleh saluran susu tersumbat dan terjadinya pengumpulan yang mengakibatkan biji terbabit. Doktor hanya memberikan ubat krim sapuan.

    Sesudah menggunakan krim berkenaan, biji itu tetap tidak hilang. Apa yang perlu saya lakukan?


    Bagaimana saluran susu boleh tersumbat sedangkan saya tidak menyusukan bayi?


    MIZA,
    Taiping, Perak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lain kali jangan menyusukan bapak budak...

      #ANON BIDAN KAMPUNG

      Delete
  4. Yehaaa

    #MAK ANON

    ReplyDelete
  5. non non non non....

    ReplyDelete
  6. apa buruk sgt hotel ni... dh la xde privacy... huahua... jom wat duit... RM10 je >> http://ll.my/ibnfulus

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails