Thursday, 14 February 2013

Serius LOL - Fernando Torres : Tukang Masak


Baguslah

Ada hobi baru dah Nando. Baguslah. Tak payah nyemak main bola lagi

Thanks @tmwwtw

17 comments:

  1. dah bosan sgt goal pon xda cam ni jadi..

    ReplyDelete
  2. bagus lah,n'way 1st hahaha

    ReplyDelete
  3. kerja kat nando's

    ReplyDelete
  4. masak pakai baju nak main bola, tu yg buat mahal tu.... P

    ReplyDelete
  5. tkr profesion pulak ke???
    kahkah

    ReplyDelete
  6. tipu syal iklan ni. bila masa dan bagaimana torres pecah teloq jatuh masuk lam mangkuk? bukan dia selalu miss ka

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  8. Replies
    1. N.D Lala (Official)15 February 2013 09:53

      Abang?? sape ckp? nak kene lempang?

      Delete
    2. Shanaaz (tak ori)15 February 2013 10:47

      pakcik ni kaki lempang pula...nasib tak jadi bapak mentua aku...nama Lala mcm sejenis kerang tapi suka lempang melempang..

      Delete
    3. Neelofa (Original)15 February 2013 14:30

      i love hans isacc..

      Delete
    4. Hand isaac da sunat ke blom???

      Delete
  9. Napa dia tak lap tangan kat jersey tu haha...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails