Friday, 8 February 2013

Serius LOL - #OhMyCainis : Mengucapkan Selamat Ambil Dadah Cina?


Kekekekek!

Anda memerlukan skill bahasa Cina dan nama dadah untuk pahan lawak ini


Thanks @KlubbkiddKL for the source



Apparently Fai Chai ialah nama panggilan sejenis dadah yang berasaskan Benzodiazepine . Sepatutnya sepandok ini berbunyi Gong Xi Fa Chai bukan Fai Chai. Jadi secara tak sengaja Ali Rustam mengucapkan Selamat Menyambut Dadah Amfetamin!

Selain daripada itu Fai Chai juga bermaksud budak tak guna. So either way Ali Rustam lost.


Laporan asal Twitter Klubbkiddkl
 

35 comments:

  1. Replies
    1. haha.. ni pun aku sje je nk try.. byk sgt nk 1st, ni peluang aku plak.. haha

      Delete
    2. Ini konspirasi UMNO-BN untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim..

      Delete
    3. 1st..yg atas ni sume corot

      Delete
    4. ini sume poyo...

      Delete
    5. punkoq hang

      Delete
  2. Lmbt satu mili saat je. Wow.

    ReplyDelete
  3. Umnooo...siapa xknal...Rasis dlm diam.

    #BANkami


    ReplyDelete
    Replies
    1. long live dap.pegi mati lu punya pas pkr umno

      Delete
    2. Hidup DAP! Melayu UMNO-PKR-PAS balik kampung tanam ubi!

      Delete
    3. Hidup DAP! Mari beli itik gantung!

      Delete
  4. ala cina pun selalu tulis lintang pukang kira ok lah tu.bukannya diorang peduli pun kau pulak lebih lebih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ALI Roaster butthurt?

      Delete
    2. Ayah: Salah siapa?
      Anak: Salah Babi UMNO-BN

      Ayah: Salah siapa?
      Anak: Salah Babi UMNO-BN

      Ayah: Salah siapa?
      Anak: Salah Babi UMNO-BN

      Ayah: Salah siapa?
      Anak: Salah UMNO-BN BABI!

      Delete
  5. Selamat menyambut Budak Tak Guna.

    ReplyDelete
  6. barisan nasional bkn sekali ngan mac?cina?gambar jk pemimpin..kalo pkr laknat jubo berlobang bkn adaer roket lancau ke ape cibai..pukimak nyer cacai pkr gambar bodoh pon nk post

    ReplyDelete
  7. benda typo pon bodo nak jadi lawak, tahun bila dah ni hidup..cari benda lain lah..

    ReplyDelete
  8. ali rustam kaki isap kuda ni..

    ReplyDelete
  9. Ramai org yg suka gelakkan kesilapan org... Sekali ko aibkan org, 10 kali tuhan aibkan ko

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahahahaha bangang.. tuhan tak marah gelakkan umno bn bangang.

      Delete
  10. Replies
    1. ye la nobb bodo...

      Delete
  11. sokong DAP?baik sokong ambiga, da tentu LGBT dihalalkan, pondan penkid lebih x takut Tuhan,kan ramai kaum2 LGBT kat m'sia ni termasuk la.....
    ambiga je yg bule buat perubahan kat negara kita, xde dia sapelah korang..scumbag..
    all hail king anon..

    ReplyDelete
    Replies
    1. buto, tuhan pun tak wujud. kalau wujud mesti dia tolong bomkan zionis kat palestin. biarla org nk jadi apa.. damn you religious prick.

      Delete
  12. nak bisjut? ni sebenanrnye ape. leh cerita asal usul die x.

    ReplyDelete
  13. obe da x de bahan ke ...cm sial..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails