Wednesday, 13 February 2013

Serius Cool - Konsol Lama Diberikan Nafas Baru (15 Gambar)


Pimp My Console!

Apa yang anda lakukan kepada konsol lama anda? Campak masuk tong sampah? Pamerkan depan ruang tamu? Kami simpan dalam kotak kesemua konsol-konsol lama kami. Untuk Zoki 64 konsol lama adalah medium yang unik untuk dijadika kanvas seni catan beliau. Beans! 





Laporan asal Zoki 64 via Dvice

16 comments:

  1. Replies
    1. lawak bodoh

      Delete
    2. "nak bisjut?" patutnya, bodoh.

      Delete
    3. senang2..korang smue bodo..errrr..

      Delete
    4. Nak karipap?

      Delete
    5. yg karipap pon bangang gak

      Delete
    6. nak kacipap

      Delete
  2. Replies
    1. so what? ko sorg je dlm malaysia ni yg penah main?

      Delete
  3. Shiak...aku x penah ade sume ni

    ReplyDelete
  4. anon sume, sila la bagi komen bernas sikit.. ni tak habis2 dgn biskut, dah 2 kalo aku nak? ko boleh ko bagi? akal mane akal?

    ReplyDelete
  5. nak karifap??

    ReplyDelete
  6. Apsal aku macam dengar lagu Super Mario jer.. Haha game tv dedulu~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails