Saturday, 27 October 2012

Serius Kreatif - Jika Peranti Harian Anda Mempunyai Anatomi Biologikal (12 Gambar)


Carbon based lifeform!

Karya peranti harian yang mempunyai anatomi haiwan biologikal pernah kami paparkan suatu masa dahulu. Dahulu kami paparkan pengawal PS3 dan Xbox, hari ini mari kita lihat beberapa lagi karya Mads Pietersen ini. Sangat kreatif!



Laporan asal DeviantArt Mad Pietersen

31 comments:

  1. Replies
    1. nak bisjut?

      Delete
    2. babi anon...

      Delete
    3. bisjut kah kah kah!

      Delete
    4. bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut

      Delete
    5. Eh kalau nak ke taman negara boleh pakai monorail tak?i dari singapore,tak biase la jalan kat sini,dahla kotor

      Delete
    6. dtg la sini.. u mesty seksi.. lepas ni i bg u paling kotor.. adik botak da nangis da ni.. u nk?

      Delete
    7. semua device ada tulang dan organ biological, manusia pulak ada litar elektronik dan rangka besi

      Delete
  2. bapak kao janda!!

    ReplyDelete
  3. bodoh sial tak logik langsung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Logik sial tak bodoh langsung

      Delete
  4. aku tak paham apa yang kau cuba sampaikan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tak paham?aaaku pun tak paham,mwah wah wah wah wah wah!!!!

      Delete
  5. Maya Karin (Original)28 October 2012 at 03:21

    Saya memang selektif dan selepas Ombak Rindu, saya telah menolak lebih 10 tawaran berlakon filem daripada pelbagai produksi. Pada tahun 2010, saya hanya muncul dalam satu filem sahaja iaitu Magika, itu pun untuk tiga minit sahaja, saya tidak kisah semua itu. Saya ada ditawarkan watak ala-ala seperti karakter bohsia, hanya tampil untuk cakap ‘hello-hello’, selepas itu habis begitu sahaja. Tiada gunanya kalau macam itu sahaja. Saya mahu penonton puas walaupun hanya muncul selama tiga minit.

    ReplyDelete
  6. Real Scha Al-yahya28 October 2012 at 03:32

    Saya pening sebenarnya. Ada yang mengatakan saya yang mencuri pakaian jenama itu dan ada yang kata Awal yang melakukan perbuatan itu. Walaupun saya tahu untuk orang mempercayai penjelasan saya sangat sedikit, tetapi saya mahu katakan bahawa saya tidak melakukan perkara terkutuk itu, tidak mungkin. Perkara ini benar-benar membuatkan saya tertekan kerana nama saya sudah tercalar.

    ReplyDelete
  7. Saya tidak pernah bervideo chat. Saya pun tak tahu apakah itu video chat atau webcam. Jadi, terus-terang, saya tidak pernah berbuat perbuatan terkutuk seperti ini. Lagipun, saya bukan muda lagi nak buat perkara sedemikian. Mungkin pelanduk dua serupa. Sekarang ini pun, saya difahamkan ramai wanita dan pondan menyerupai wajah saya. Sekali lagi, saya ingin memberitahu itu bukan gambar saya. Apapun, gambar ini disebarkan berkemungkinan besar ada pihak yang cemburu dan cuba menjatuhkan kerjaya saya. Apapun, terima kasih kerana memberitahu saya tentang hal ini untuk mengesahkannya. Ingat! Itu bukanlah diri saya ya.

    ReplyDelete
  8. Saya tak sangka pula perkara (keluar makan) ini jadi perhatian. Padahal, tiada apa-apa yang berlaku. Saya dan Maya hanya keluar makan seperti mana saya keluar dengan kawan-kawan lain. Rasanya, soal kami keluar bersama tidak perlu diperkatakan sebab ia bukan satu isu pun. Kami hanya berkawan seperti saya berkawan dengan orang-orang lain. Terus-terang memang tiada apa yang serius pada masa ini. Saya senang dengan Maya kerana kami sudah kenal lama tetapi tidak bercinta seperti yang didakwa

    ReplyDelete
  9. Neelofa (Original)28 October 2012 at 03:36

    Bagi Lofa benda ni semuanya dan berlalu dan kami dah lupakan kisah yang terjadi sebelum ini. Bagi Lofa benda ni perkara kecil je. Jadi tak ada sebab kenapa kami tidak boleh berbaik semula. Setiap orang ada pernah buat silap, begitu juga kami. Jadi tak salah kalau Lofa dan Anzalna berbaik semula dan mulakan suatu hubungan sebagai seorang sahabat yang baru. Kalau ada apa-apa program yang melibatkan kami berdua Lofa ok je. kami profesional.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neelofa (Original)28 October 2012 at 03:39

      Kenyataan Hans yang mengatakan kami sedang berkawan serius telah mengundang situasi tidak terkawal ke atas diri saya. Sebab itu, maaflah, saya tidak boleh komen apa-apa lagi, tolonglah faham. Saya tidak boleh kata ya atau tidak. Itu saja, saya tak mahu mengusutkan lagi keadaan. Saya rasa soal hubungan kami, lebih baik tanya dia saja. Biar dia jawab, sebab dia di pihak lelaki.

      Delete
  10. Saya menerima pelbagai tohmahan daripada peminat fanatik Aaron Aziz yang ramai. Mereka marah dan kecam saya di akaun Twitter milik saya kerana adengan menggoda saya yang menyandarkan bahu dan berpegangang tangan. Rasa takut dan fobia juga bila alami keadaan begini tetapi lama kelamaan saya sudah biasa dan tidak mempedulikan mereka yang memarahi saya kerana ternyata itu hanyalah lakonan sahaja. Terus-terang, saya pun malu membawakan adengan tersebut dan saya rasanya ia tidak keterlaluan. Jika tidak, sebenarnya saya disuruh untuk lebih intim dengan berpelukan, namun saya tidak berbuat demikian kerana saya sendiri agak segan. Saya faham apa yang peminat Aaron Aziz fikirkan tetapi saya hanya menjayakan watak saya dan saya harap peminatnya akan faham bahawa ianya hanya sebuah lakonan

    ReplyDelete
  11. Diana Amir (Original)28 October 2012 at 03:41

    Alhamdulilah, tunang saya memang sangat memahami dan dia seorang yang berfikiran ke hadapan dan kerana itu jugalah dia sendiri tidak pernah mempersoalkan mengenai lakonan saya sebelum berhijrah. Dia hanya tegur apa jua tindakkan atau perlakuan saya sekarang. Dia akan memberitahu apa yang patut saya buat dan apa yang tidak. Perkara yang lalu tidak pernah diungkitnya lagi. Saya juga bersyukur kerana ramai pihak yang memahami dan memberi semangat kepada saya. Terutama sekali David Teo dan Farid Kamil yang sagat memahami situasi saya dan saya sangat berterima kasih kepada mereka

    ReplyDelete
  12. Saya melihat ia (adegan romantik) sebagai satu keperluan cerita dan sudah menjadi tanggungjawab buat saya melaksanakannya dengan baik. Malah, salah satu sebab saya menerima tawaran berlakon dalam filem ini juga adalah kerana jalan cerita romantiknya yang lain daripada lain.
    (Aku Terima Nikahnya)

    ReplyDelete
  13. Farid Kamil (Original)28 October 2012 at 03:44

    Setelah mendapat restu kedua ibu bapa saya, malam ini saya ingin mengumumkan bahawa saya dan Diana Danielle akan melangsungkan perkahwinan kami pada 3 November ini. Saya harap dengan pengumuman ini, ramai pihak akan mendoakan yang terbaik buat kami

    ReplyDelete
  14. kak diana, nak no. telefon :)please

    ReplyDelete
  15. Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.
    Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.
    Harga serendah RM1.00/pcs.
    Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri
    Untuk keterangan lajut lawati blog shop kami:
    http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails