Tuesday, 30 October 2012

Serius Cool - Trailer Call of Duty Black OPS 2


Nice!

Oh yeah....... tak sabar menantikan kemunculannya! Nice cameo by Robert Downey!



25 comments:

  1. Malingsial , Najib dan UMNO bodohhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. atas aku mak die pelacur

      Delete
    2. lo maling hanjing..mak lo gue udah jual jadi pelacur tua hahahahha

      Delete
    3. Indonesia adalah negara yg paling mundur diantara bnyak2 negara...sebab tu lah ada mamat indon ni buat bising kat sini...nak tunjuk kuat la kononnya...kalau dah negara mundur tu ko memang mundur sma mcam negara ko jugak...indonesia adalah negara yg paling mundur dn miskin...indonesia in nothing...just stupid indo....

      Delete
    4. ehh ko endon, kt tmpt keje ak.. ade endon jual bakso..
      tp dye ckp siang jual bakso, mlm jual badan.. dye ckp ank dye kt endon nakal, hari2 g cc.. bukak blog serius komen mcm babi.. besoknya ank dye mati tgh melancap.. sekian indon..

      Delete
  2. Melies menyamar jadi indon sebab berangan nak jadi troll king..nak perhatian lebey?

    #foreveralone detected

    ReplyDelete
    Replies
    1. si babi tu bkn indon .dpt detect dri prkataan 'butuh' untuk mncarut.indon butuh mksud lain. ni babi dari sabah sarawak. sekian

      Delete
    2. Anon 10:13, mak hang belen. Sabah Sarawak xpakai word 'butuh'. Sana pakai Boto/Burit.

      Delete
    3. kpala bapak korg hitam! tu pun nak kecoh.g mampos ah die org mana.fuck.. get yo life fucker

      Delete
    4. kalian org2 malaysial maling hanjeng!!!

      Delete
    5. Indonesia adalah negara yg paling mundur diantara bnyak2 negara...sebab tu lah ada mamat indon ni buat bising kat sini...nak tunjuk kuat la kononnya...kalau dah negara mundur tu ko memang mundur sma mcam negara ko jugak...indonesia adalah negara yg paling mundur dn miskin...indonesia in nothing...just stupid indo....

      Delete
  3. Replies
    1. jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat jilat

      Delete
  4. semua bodoh anjing

    ReplyDelete
  5. Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.
    Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.
    Harga serendah RM1.00/pcs.
    Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri
    Untuk keterangan lajut lawati blog shop kami:
    http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails