Monday, 22 October 2012

Serius - Beginilah Rupa Bila Anda Ditangkap Kamera AES


Saman..... saman

Beginilah cara sistem AES berfungsi. Lepas ini kalau nampak lampu bercahaya tepi jalan anda paham-[aham ajelah apa yang dah terjadi. Sila bayar saman


51 comments:

  1. 1st aes' victim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hari tu aku kena flash gak ngan aes, tapi nasib baik takde dapat surat sbb kodak kamera aes tu dah habis guna 36 keping

      Delete
    2. tapi lagi best AES kat balai... terus online ke bilik kawalan

      Delete
    3. babi AES ni!..aku siap tunjuk f**k lagi..

      KONSERT DATO SITI NURHALIZA LIVE DI KUANTAN

      Delete
  2. Replies
    1. aku 1st la macha. hg lembap. merangkak mcm siput babi

      Delete
    2. kebabian apakan ini?

      Delete
  3. deym.aku dh dpt satu surat AES

    ReplyDelete
    Replies
    1. mohon bunuh diri..hidup menyusahkan orang ke ko nih...

      Delete
  4. mmg celaka depa ni. aku aritu kena masa bwk kat highway kl-seremban ni la. pelaq sungguh. x pasai2 melayang duit aku

    ReplyDelete
    Replies
    1. padan muke ko....sape suruh bawak laju

      Delete
    2. Ko bodoh. Mohon tikam diri sendiri

      Delete
  5. Cilake..nah kote

    ReplyDelete
  6. bodoh, sape suruh bawa laju. orang bangang mmg mcm ni

    ReplyDelete
  7. hiway 3 lane... 90km/j... huh!!

    ReplyDelete
  8. jenis manusia bangang. dah tulis 90 bwk jelah 90. bodoh. dah kene saman salahkan orang pulak. kesian mak bapak ko lahirkan orang mcm ko yang bodoh lagi bangang. xreti follow undang2 pegi pindah rohingya sana ko blh wat ikut suka ati mak kau

    ReplyDelete
    Replies
    1. akusumpah ko kena seratus dalam

      Delete
    2. haram jadah ko ni...nampak sgt ko ni anjing yg dibayar org anjing2 aes

      Delete
  9. ok depan ikram...akan berhati2

    ReplyDelete
  10. Syukur aku tak dapat surat aes lagi walau berkali-kali di flash....
    aku sokong aes nih kalau aku org kaya la mcm obe..

    ReplyDelete
  11. babi itu adalah babi.. dan korang semua adalah kebabian..

    ReplyDelete
  12. patut la senang lenang je nk bagi baucer 200. die sedut balik duit kat sini la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa kebodohan ko ne. Belajar x habis?? IKut undang2 la bodo.

      Delete
    2. ikut undang2 pun susah ke? ape daaa~

      Delete
    3. alasan ke hulu ke hilir. bodo!

      Delete
    4. bodoh, rakyat yang x pernah bersyukur! dan bnyak cakap

      Delete
    5. Bodoh punye manusia p dok gua la weh.. Xde speedtrap

      Delete
  13. kini masa balas budi

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..terbaikk.. MASA BALAS BUDI...

      Delete
  14. kebabian kerajaan. kamera cctv nak prevent crime xnak letak byk2 sebab xleh spin duit. kamera aes cpat je pasang beratus2 kat malaysia ni sebab bleh spin duit mcm mesin roulette. oh babi betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasalah. kerajaan 1malaysia memang macam tu. duit rakyat didahulukan. prestasi mencekup duit rakyat diutamakan.

      Delete
    2. 2 orang bodoh bercakap kat atas, pandai cakap..

      Delete
    3. dan seorang yang masih terpedaya...kesian....

      Delete
    4. dan sorg lagi yg turut sama terpedaya sbb ingat klao tukar kerajaan baru , diorg xkn buat menda yg sama...

      Delete
    5. ape la ko takut sgt tuka kerajaan wei.. kerajaan serve rakyat, bukan rakyat serve kerajaan. Tak perform, tukar! tak kira siapa memerintah!

      Delete
    6. Mmg la xperform boleh tukaq.. Hang ingat nak tukaq kerajaan boleh dalam masa seminggu dua?

      Delete
    7. come on la, think positif.. mcm budak x sekolah je la cara ko ckap.. gov nk prevent accident kat jalan raya. bende mcm ni pn ko x bleh fikir ke? x kisah la sape yg memerintah, yg penting bile travelling kite satu family selamat.

      Delete
    8. Aes & kerajaan same je.. dua-dua BABI

      Delete
  15. Yg membodoh dan membabi ni babi dato seri sgt ikut undang2.

    ReplyDelete
  16. kerajaan gila babi,jpj anak sial,najib bapa sial,AES hasil anak sial dan bapa sial

    ReplyDelete
  17. mamposkan umno,selamatkan duit rakyat,jahanamkan AES celaka

    ReplyDelete
  18. AES,JPJ,NAJIB@NAJIS TAHIIIIIIIIIIIIIIIII

    ReplyDelete
  19. tak halal duit aku bg bayar aes bodo nie

    ReplyDelete
  20. sumer pengecut , pakai profile Anon

    ReplyDelete
  21. Lancaw la aes hisap darah orang

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails