Sunday, 21 October 2012

Serius Cool - Terracross : Rumah Mobil Lasak Dari UNICAT(11 Gambar)


Nice!

Unicat Terracross ialah rumah mobil yang ingin merubah stereotaip rumah mobil yang sedia ada. Kebanyakkan rumah mobil nampak seperti bas sekolah dengan kabin yang dipasang pada bahagian belakangnya. Terracross menggabungkan trak berprestasi tinggi yang digunakan untuk Rally Dakar dengan kemudahan terkini yang diperlukan setiap hari. Sangat nice. Siap dengan dek dua tingkat, dapur dan workstation.





Laporan asal BlessThisStuff

23 comments:

  1. assalamualaikum :)

    ReplyDelete
  2. rv ni masuk dalam consideration utk highway engineering design kt msia, tapi ada ke kat sini? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suka tgk anon2 kat atas ni komen yg best2..

      Delete
    2. bongok nye budak MLM..fu ck

      Delete
  3. mak hang makan nasik kandaq.

    ReplyDelete
  4. kenapa kat malaysia takde budaya tinggal di caravan mcm kat omputih? adakah kerajaan tak benarkan atau apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo ade zombie bru gune

      Delete
    2. sebab org malaysia suka promote blogs sendiri..

      Delete
  5. sbb malaysia kecik,x berbaloi,jalan kjap2 je dah sampai destinasi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reason npa sesuai kt sbh swk?

      Delete
    2. orang sabah sarawak sudah butthurt

      Delete
    3. sebab dekat sabah dan sarawak mempunyai tempoh perjalanan yang panjang. itu pun tak tahu?

      Delete
  6. ---------------------------------------
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    MANTAP - MEMANG Mantap
    .......................................




    .......................................



    .......................................

    ReplyDelete
  7. Rv bersedia untuk The walking dead

    ReplyDelete
  8. Sebab utamanya disini. Malaysia masih ada rumah sewa, rumah mampu dimiliki.
    Kat U.S. sana, ramai orang tak mampu miliki rumah, dan yang paling utama Caravan ni adalah disebabkan sewa Hotel ataupun rumah tumpangan juga amat tinggi bagi mereka yang suka mengembara ke setiap 50 buah negeri yang ada di A.S.

    ReplyDelete
  9. COOL !!!!!
    klu de kat M'sia saya sanggup beli...
    senang nk travel,, sgt2 menarik.. like3x!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails