Wednesday, 31 October 2012

Serius - Sekitar Festival Vegetarian Phuket 2012 (15 Gambar NSFW)


Menakutkan juga

Pesta Vegetarian Phuket tahun berlangsung antara 14 Oktober sehingga 24 Oktober yang lalu.  Sambutan ini bermula pada tahun 1825 apabila sebuah kumpulam Opera Cina jatuh sakit selepas tiba di Phuket. Mereka datang ke Phuket untuk membuat persembahan kepada komuniti berbangsa Cina disini. Selepas sakit mereka kesemuanya mengamalkan diet vegetarian mengikut Dewaraja Kiew Ong Tai Teh dan Yok Ong Sone Teh. Hasilnya kesemua ahli opera ini pulih. Adalah dipercayai mereka semua kembali sihat atas ehsan dua orang Dewaraja ini. Penduduk Phuket mula mengamalkan upacara ini secara tahunan bagi memperingati jasa baik Dewaraja mereka.

Peserta pesta ini akan berhenti memakan daging 3 hari sebelum ianya bermula. Pada hari pesta pelbagai objek yang lolwut akan dicocok pada tubuh mereka terutamanya bahagian pipi. Ada yang letak pisau, basikal dan ada juga letak pistol! Para peserta mejadi khayal dan mengaku tidak merasa sakit ketika tubuh ditikam kerana percaya roh dewaraja akan menghalang diri mereka dari merasainya. Dibawah ada set gambar yang agak NSFW dan ngeri. So kalau tak suka gambar self mutilation jangan klik link berita penuh


On a side note I suddenly have the urge to eat some KEBABS. Yums!

Photos by REUTERS




21 comments:

  1. first natanggggggggg

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak nasi lemak yang lemak berkrim

      Delete
    2. Lawak gila yg sport rim tu. Tp cucuk kat pipi bolehla ckp xsakit, cocok kat kepala otak tgk

      Delete
    3. Mcm syiah!! Syiah melayu yg bangang akn jd mcm ni pd tiap2 10 muharam..eeeeuuwww...

      Delete
    4. Gila tahap gaban. tahap tertinggi dalam sejarah peradaban manusia...

      Delete
  2. Sport rim tu tak bleh blah

    ReplyDelete
  3. kalah godfather yg pistol tu

    ReplyDelete
  4. Ini adalah gila! Kalah thaipusam!

    ReplyDelete
  5. stupid like malingshit

    ReplyDelete
  6. bodoh tahap nak mati nak mampos nak gila nak ooiiii !! opocots !! uuuuwwwwww .. 0_o

    ReplyDelete
  7. wut the fish..zizan pn ade?

    ReplyDelete
  8. salam..tambah pendapatan anda dgn SAP Venture V...x perlu bt ape2..anda blh jalankn aktiviti harian anda seperti biasa..x perlu promosi,x perlu ajk org untuk join..cume daftar sahaja dan x perlu bt ape2..untuk maklumat lanjut sila ke http://rm50.ibct.my/444

    ReplyDelete
  9. tuan2 yang mulia,ini adalah sedikit gambaran siksaan atas dunia...diorg dah tunjuk kat kita tentang benda pelik2 yg amat mengerikan,akhirat nanti lagi dasyat..

    ReplyDelete
  10. mohon obe agar tunjuk gambar selepas festival ini...nak tengok muke diorang

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails