Tuesday, 30 October 2012

Serius Fail - #OhMyMalays : Typo Terbaik Hari Ini


LULZ!

1Malaysia for the win...................kami diberitahu papan tanda ini terletak di Balai Polis Rawang. Mohon pihak polis menukar papan tanda ini segera sebelum ada orang kata "polis bodoh tak tahu mengeja macam Obebabi"

Thanks @Akmalulhakim




Laporan asal Twitter @Akmalulhakim

63 comments:

  1. Replies
    1. Betul la tu, polis tu mmg tugasnya memantau jenayah2 yg dilakukan oleh pemandu2 traktor

      Delete



























































































































































































































































































































































































































































































































































































    2. noob ko ni lagi bebal dari segala makhluk bebal dlm dunia ni...

      Delete
  2. tylp..fitst..bisjut?

    ReplyDelete
  3. bukan salah aku mak kau pelacur

    ReplyDelete
  4. Org2 Malingsial bodoh..mengeja pun salah..dasar maling!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak kau babi!

      Delete
    2. mak lo anjing kurap

      Delete
    3. go back home and fuck your mom. you just piece of shit

      Delete
    4. Indonesia adalah negara yg paling mundur diantara bnyak2 negara...sebab tu lah ada mamat indon ni buat bising kat sini...nak tunjuk kuat la kononnya...kalau dah negara mundur tu ko memang mundur sma mcam negara ko jugak...indonesia adalah negara yg paling mundur dn miskin...indonesia in nothing...just stupid indo....

      Delete
    5. marah bila org luar mengata kat malaysia. Padahal korang kutuk2 kerajaan malaysia okay pulak.

      Sekadar pandangan. :)

      Delete
    6. 'kerajaan malaysia @ barisan nasional' is not same with 'rakyat malaysia' and 'negara malaysia'.

      please go back to school and study again

      Delete
    7. Hahaha Anon 15:10 tongong

      Delete
    8. indogsial

      wof wof

      Delete
    9. bodoh la kalau percaya tu Indong punya komen. Seronok la kau. Indon sepatutnya tak guna 'pun' kalau ayat mcm ni.walaupun ada dlm kamus dia, tapi slang harian jarang guna. Nak menyamar kununnnnnnnn......

      Delete
    10. Bodoh punya indon tak habis2 campur urusan jiran. Ini hal bahasa melayu Malaysia la bongok bukan bahasa indon/jawa/minang. Kita bangunkan sendiri sejak ratusan tahun.

      Delete
    11. babi la...semua korang babi....

      Delete
    12. sesiapa yg benar-benar sangka anon 14:21 adalah orang indonesia, anda memang bodo

      Delete
    13. hang la bodoh

      Delete
  5. lancaua apekaha itu

    ReplyDelete
  6. ade aku kesah? puiiiiii

    ReplyDelete
  7. manusia dilahirkan untuk merungut..

    ReplyDelete
  8. aku baru lepas berak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn lupe basuh, k.

      Delete
    2. Jangan lupa mkan tahi ko tu sekali...bodoh...berak pun bagitahu...ko main ngn awek ko tk bagitahu plak...

      Delete
    3. aku bru je main dgn anon atas nih..

      Delete
    4. Ko Ni Pun Babi Makan Taik Jgakkan?...Bodoh Betul La Orang Atas Aku Ni Makan Taik...

      Delete
  9. malingsia hanjing..nga ada nyali

    ReplyDelete
    Replies
    1. Indonesia adalah negara yg paling mundur diantara bnyak2 negara...sebab tu lah ada mamat indon ni buat bising kat sini...nak tunjuk kuat la kononnya...kalau dah negara mundur tu ko memang mundur sma mcam negara ko jugak...indonesia adalah negara yg paling mundur dn miskin...indonesia in nothing...just stupid indo....

      Delete
    2. Indonesia adalah negara yg paling mundur diantara bnyak2 negara...sebab tu lah ada mamat indon ni buat bising kat sini...nak tunjuk kuat la kononnya...kalau dah negara mundur tu ko memang mundur sma mcam negara ko jugak...indonesia adalah negara yg paling mundur dn miskin...indonesia in nothing...just stupid indo....

      Delete
  10. ganyang malingsial30 October 2012 at 15:15

    dasar malingsial shit. maling budaya negara org lain aja. bajingan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. go fuck your mum please

      Delete
    2. your mum 1st

      Delete
    3. Indonesia adalah negara yg paling mundur diantara bnyak2 negara...sebab tu lah ada mamat indon ni buat bising kat sini...nak tunjuk kuat la kononnya...kalau dah negara mundur tu ko memang mundur sma mcam negara ko jugak...indonesia adalah negara yg paling mundur dn miskin...indonesia in nothing...just stupid indo....

      Delete
  11. Ganyang Malingshit30 October 2012 at 15:55

    Malingsia doyan dijajah..mati aja loe..tau nya mengklaim budaya orang lain..capeeee deeehhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. weyh noob indog.... negar kau da miskin!!! bodo... skolah pon tak abes...bangang... mak bapak ko konfem tak antar ko pg skola...2 yg ckp malaysia di jajah...padahal indon pon kene jajah..!! bodo... otak letak kat kote bapak ko!! noob indog!!! fap fap fap fap fap kat muke bapak ko!!!

      Delete
    2. Kimak lu Ganyang! Malaysia masih ada negeri melayu anda ada? Semua sudah roboh! sebagai waris empayar nusantara raja2 Malaysia juga berhak menuntut hak pemerintahan Indon.

      Delete
    3. Indonesia adalah negara yg paling mundur diantara bnyak2 negara...sebab tu lah ada mamat indon ni buat bising kat sini...nak tunjuk kuat la kononnya...kalau dah negara mundur tu ko memang mundur sma mcam negara ko jugak...indonesia adalah negara yg paling mundur dn miskin...indonesia in nothing...just stupid indo....

      Delete
  12. Tumpang lalu....hehehe

    ReplyDelete
  13. INI SEMUA SALAH NAJIB TAKDAK TELOQQQ!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tau la ANUwaq dah tunjuk teloq dia dlm bideo chinadoll rilek arr.

      Delete
  14. polis bodoh tak tahu mengeja macam Obebabi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada polis yg cerdik ke?

      Delete
  15. hei nyah... x g sekolah ker?? meh mak langgar ngan trak laki mak ni.. biar mampos.. huh!!

    sorry nyah mak memang emosi.. almaklumla ujung bulan... laki belum gaji!!

    ReplyDelete
  16. polis bodoh tak tahu mengeja macam Obebabi

    ReplyDelete
  17. Anon tak reti Komen! OOOOOoooooOOOOOOOOOO!!!!!

    Komen Babi je pandai.





    Pi dapur tolong mak masak. Komen macam Bapok.

    ReplyDelete
  18. Siapa la amek projek ni. Kalau tak apek mesti melayu tapi pas tu pajak kat apek. ini masalah jabatan kjaan. Ini bukan masalah politik tp jabatan2 dibawah naungan k'jaan Malaysia itulah manjekan sgt kakitangan awam sbb tu tak produktif.

    ReplyDelete
  19. nak melancap la malam ni.nak jadikan artis mana ye buat modal?

    ReplyDelete
  20. melayu la bodo2..bkn melayu tp ngaku melayu..di mesia da jawa,minang n so on tp bile tny bngse ape?jwb melayu..melayu asalny sumatera..tgk cite laskar pelangi...yg punya tnh semenanjung adalah org asli..diorg dh duk lm b4 melayu smpi..same mcm di swak bngse die melanau islam tp ble tny bngse jwb melayu..x ke bodo nameny tu....indon lak cam sial..sebut mesia ni maling2..ko p area kl kt setapak ke kpg mly subang ke..ko ckp mesia taik??try kalo brani..x pn ko dtg swak ko ckp..tgk kepale ko hilang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodonye fakta sejarah ko... pegi blajar lagi ye...

      Delete
  21. Indonesia adalah negara yg paling mundur diantara bnyak2 negara...sebab tu lah ada mamat indon ni buat bising kat sini...nak tunjuk kuat la kononnya...kalau dah negara mundur tu ko memang mundur sma mcam negara ko jugak...indonesia adalah negara yg paling mundur dn miskin...indonesia in nothing...just stupid indo....

    ReplyDelete
  22. Indonesia adalah negara yg paling mundur diantara bnyak2 negara...sebab tu lah ada mamat indon ni buat bising kat sini...nak tunjuk kuat la kononnya...kalau dah negara mundur tu ko memang mundur sma mcam negara ko jugak...indonesia adalah negara yg paling mundur dn miskin...indonesia in nothing...just stupid indo....Indonesia adalah negara yg paling mundur diantara bnyak2 negara...sebab tu lah ada mamat indon ni buat bising kat sini...nak tunjuk kuat la kononnya...kalau dah negara mundur tu ko memang mundur sma mcam negara ko jugak...indonesia adalah negara yg paling mundur dn miskin...indonesia in nothing...just stupid indo....Indonesia adalah negara yg paling mundur diantara bnyak2 negara...sebab tu lah ada mamat indon ni buat bising kat sini...nak tunjuk kuat la kononnya...kalau dah negara mundur tu ko memang mundur sma mcam negara ko jugak...indonesia adalah negara yg paling mundur dn miskin...indonesia in nothing...just stupid indo....Indonesia adalah negara yg paling mundur diantara bnyak2 negara...sebab tu lah ada mamat indon ni buat bising kat sini...nak tunjuk kuat la kononnya...kalau dah negara mundur tu ko memang mundur sma mcam negara ko jugak...indonesia adalah negara yg paling mundur dn miskin...indonesia in nothing...just stupid indo....Indonesia adalah negara yg paling mundur diantara bnyak2 negara...sebab tu lah ada mamat indon ni buat bising kat sini...nak tunjuk kuat la kononnya...kalau dah negara mundur tu ko memang mundur sma mcam negara ko jugak...indonesia adalah negara yg paling mundur dn miskin...indonesia in nothing...just stupid indo....

    ReplyDelete
  23. The launch of Apple's next iPad is just around the corner, if the presence of leaked parts images are any indicator.coque iphone 4

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails