Saturday, 1 June 2013

Serius Fakta - Fakta Sadis Mengenai Liberia (12 Fakta)


Dayyum!

Seks bermula dari 3 sen? Tahap pengangguran yang tinggi? Mutilasi kemaluan? 




Laporan asal Visually

20 comments:

  1. Replies
    1. Mak ko pelacur,bapak ko gay jual bontot kat anwar

      Delete
    2. ko kolom kote bapak ko...puki mak ko aku jolok

      Delete
    3. apa la komen korg sume ni. ni ke akhlak org islam.

      Delete
    4. Bukan akhlak org islam, tp org MELAYUUUUUUUUUUUUU... KO BR TAHU KE MELAYU mcm tuuuuuu???????????

      Delete
  2. 1st, sial anjing anak haram yg komen lepas aku.sekian barua bagero

    ReplyDelete
    Replies
    1. kurangkn mencarut, banyakkn brzikir. insyaALLAH ada berkatnya.

      Delete
  3. search genital mutilated.. its was creepy.. wtf..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni bersunat lah.....

      Delete
    2. sembang konon english, apa lancau genital mutilated pn xtau..bangang gler, tau tulis xtau baca ke pe

      Delete
  4. Liberia aku ingat digambarkan sebagai negara berpotensi tinggi sebab dihuni oleh hamba merdeka dan penubuhan dulu diiktiraf US. Nama ibu negara mereka monroe sempena nama presiden US ke5.

    Then shit happen.

    Sekarang negara yang membangun di Afrika adalah Equatorial Guenea. Gabon, Bostwana

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ye ke? nak royi?

      Delete
  5. Sebarkan islam di liberia. Semoga penderita dpt dihapuskan.. Tak suke p mati

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodoh..cmni ko nk berdakwah? baik ko sama g mati, buat malu kaum

      Delete
  6. 3 cents sex?

    but shyt mine was 99 cents !

    ReplyDelete
  7. wow!!!! aku rasa best kot kalau negara jepun jadi cam liberia ni woot
    budak2 pun murah je nak dapat dan diorang bodoh dan tak tau apa2 dan memang diorang buat kerja tu pun ikhlas! aku nak satu budak!
    I hope Japan going to be like Liberia!
    And send me to Japan when it was happened like that!
    By the way, I am pedo

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko pedo adik kau lah...... hahahahaa

      Delete
    2. pedo yg tak sekolah, english macam sampah, pemikiran pn macam taik puii

      Delete
  8. most of them are NIGGGGAAAAAAAAAAAAAH

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails