Friday, 15 February 2013

Serius Seleb - Seleb Hollywood Dan Kembar Mereka (8 gambar)


What?


Yep ada seleb yang anda kenali sebenarnya mempunyai kembar. Ada yang seiras dan ada juga yang langsung tak ada rupa. 




Laporan asal Izismile
 

28 comments:

  1. Replies
    1. butuh hang 1st

      Delete
    2. butuh hang 2nd

      Delete
    3. butuh hang 3rd

      Delete
    4. mencarut hang 4th

      Delete
    5. butuh pak hang 5th

      Delete
    6. pantek mak hang 1st

      Delete
    7. pelir awok 7th

      Delete
    8. semua butuh hang

      Delete
    9. nak bisjut ?

      Delete
    10. heh...korang sumer barbie

      Delete
  2. kembar mr.penguin dgn ahkak ros....!

    ReplyDelete
  3. kembau tang gigi wat haper! pungkok hang 4th!

    ReplyDelete
  4. GAMBAR KE-3 tu kembar yg ppn tu semacam je aku tgk muka dia haha...

    ReplyDelete
  5. kejap lagi c kopipes PenPatah akan buat entry ni kat blog dia..tgu je...

    ReplyDelete
  6. ввм 271CE4D6..
    Name: laily... Add sy ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaman bila pakai bb! skrg iphone android!

      Delete
    2. Worst cellphone ever made..

      Delete
  7. tak tau pulak ogy ahmad daud ada kembar

    ReplyDelete
  8. ashton ni pakai botoxx!!

    ReplyDelete
  9. what a cruel world for Ashton Kutcher twin..hahahahahha

    ReplyDelete
  10. Arghhhxsama la siput sedut je muka ser2aku tengok..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails