Tuesday, 12 February 2013

Serius - Are You Ready For BN? NO! : Sambutan Kurang Menggalakkan Dari Warga Pulau Pinang


Facepalm LOL

Rakyat Pulau Pinang koaja! Kenapa melayan pemimpin agung Dato' Sri Najib Razak sebegini? 


91 comments:

  1. Replies
    1. kah kah kahh...macai xbole terima hakikat,..maklumlaa baru kenal internet,..sblom ni baca utusan ja,.tu yg jadi bangang tu

      Delete
    2. deserves or deserved yang lebih tepat. baiki grammar anda ye.

      Delete
    3. Anonymous no. 3 ni bangang ke ape? ni bukan sebab takleh terima hakikat, ni konsep komen kat sini. bodoh piang macam obepig gemuk

      Delete
    4. tiada keretaku bawakau jalan-jalan - Anonymous no. 3

      Delete
    5. rumah pun ku tiada ada pun bapak punya - Anonymous no. 4

      Delete
  2. Semua bangang merekod,tak enjoy the performance. BODO KAYU

    ReplyDelete
  3. bn akan kalah :)

    ReplyDelete
  4. sape suruh najib bercakap dengan babi. babi mana tahu cakap terima kasih .

    ReplyDelete
    Replies
    1. babi tak tau cakap la. dan org bodoh saja cakap dgn babi. najb=bodoh?

      Delete
    2. sape suruh najib bercakap dengan babi. babi mana tahu cakap terima kasih .

      Delete
    3. Macam mak kau

      Delete
    4. Macai xleh terima hakikat! Kah kah. It was a good day

      Delete
    5. sape suruh najib bercakap dengan babi. babi mana tahu cakap terima kasih .

      Delete
  5. Boleh ke sebut "Pemimpin Agung" walaupun sebagai sarcasm? Wallahu'alam.

    ReplyDelete
  6. undi pas masuk syurga

    ReplyDelete
    Replies
    1. pas dah pecat tuhan. kerja tuhan diambil alih pas. anwar vote pkr. anwar masuk syurga? karpal vote dap. karpal masuk syurga. kekeke

      Delete
    2. ko nih bodoh sama tahap ngn bapak kau. kiranye keturunan ko bodoh la snng sikit paham. bodoh

      Delete
  7. undi bn masuk neraka.undi pas comfirm ke syurga

    ReplyDelete
    Replies
    1. nik aziz dah booked tempat untuk pengundi pas di syurga..

      Delete
    2. Cam nabi la plak bleh tentukan org masuk syurga atau neraka. Anon 03:54 baik taubat laa daripada dok main hentam hukum ja.

      Delete
  8. undi pas masuk syurga

    ReplyDelete
  9. fikir politik boleh bantu masuk syurga/neraka = baghal

    ReplyDelete
  10. bersabarlah macai sekalian dengan keadaan ini. sesungguhnya ini merupakan satu petanda

    ReplyDelete
  11. bersabarlah machai2 semua. Balik kandang lembu dlu tuk menenangkan pikiran anda sambil minum jus acai beri. Gerenti akan melembukan lagi pemikiran lembu anda.

    ReplyDelete
  12. baru kau tau langit tinggi rendah eh Ah Jib Gor! Stakat nak pancing undi rakyat Penang dengan PSY.? Obama pun tak terfikir benda nonsense ni!

    ReplyDelete
  13. Jib jib... Kesian kan ko. Nah bisjut. Chill ye jib?

    ReplyDelete
  14. and the red go marching on on on

    ReplyDelete
  15. oh shit!!! xdak harapan BN dkt Penang... kata Najib

    ReplyDelete
  16. mung bodo!! mane bleh panggil dia pemimpin agung... Rasulullah seorang je pemimpin agung kita yg sebenar!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah yg dipertuan agong tu ape citer choi?

      Delete
    2. Lol dasar ganu. Kau duduk ceruk mana tak paham sarcasm. Pegi balik la woi tgk penyu bertelur

      Delete
    3. mane ang tau dia ganu?

      Delete
    4. dipertuan agong / pemimpin agong lain dik.takpa undi je pas boleh masuk syurga.

      Delete
    5. undi Karpal Sigh masuk syurga!

      Delete
    6. karpal..karpal selam boleh la..lagu hanyut menatang haram tue

      Delete
  17. giler semua mulut jahat.x suke2.says no..haha

    ReplyDelete
  18. mane komen yg hina UAI?

    ReplyDelete
  19. undi pas masuk syurga,kalo DAP menang semua rakyat malaysia masuk syurga termasuk yang kapir2 sekali,itulah keagungan pork nik aziz dan uztaz azhar idrus tua kutuk serta anwar juburi,semua melayu bodoh kampung percaya hebatnya kuasa PAS.kita akan mengamalkan hukum hudud dan org cina sokong sebab mereka imun terhadap hukum tu,boleh gelakkan melayu kena potong tangan dah la miskin merempat kena potong tangan lagi.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. machai yg dah bangang, bangang selamanya. hukum hudud pun dipermainkan. Ada hati plak dakwa UMNO nie membela, menegak agama islam. Pirahhhh mabuk. ur drunk becoz drink alot of acai beri.Bodohhhhhh punya machai, lagi bodoh dari lembu.

      Delete
    2. ko lagi bangang dari machai,mesti ko ni melayu yang miskin merempat harap kan kerajaan bagi ikan,tapi tak nak cari joran.BN bleh bagi kalo kafir pegang ingat dia nak bagi ngan ko ke?hina nya ko ni.

      Delete
    3. kata pas tapi mencarut.hahahahahah

      Delete
    4. Anon 16:52..kau tlh menghina hukum dari Allah. Terbatallah agama kamu jika kau dari org islam...cpt lah btaubat...kamu akan d,azab yg amat pedih dikubur nt...hahahahanajib dgn psy tdak akan dpt slamat kan kau dari azab Allah...

      Delete
    5. anonymous 22:14,mcm mana dgn hadi awang yg mengatakan hudud hnya 0.001 ...bagaimana pula dgn DAP yg terang2 hina hukum hudud...apa tindakan PAS apabila karpal singh dgn braninye menolak hukum hudud sambil berkata "langkah mayat aku dulu"...klau stakat nk ckp hudud tpi x buat x boleh jugak...aq sokong bn dan aq org kelantan

      Delete
    6. 1) orang yang terang2 kata tolak hudud
      -menyokong dia sama dengan menyokond dasarnya sekali
      2) orang yang declare nak laksana hudud tp tak laksana.
      -kita menyokong dasarnya - dia yang bertanggung jawap melaksanakannya, tak terlaksana, dialah yang tanggung

      Delete
    7. harap bersabar semua..kita berbahas dlm isu ini kena pakai ilmu..x perlu lah kita nak mencarut atau memaki sesama kite..ayuh perbetulkan apa yg x btl dgn ilmu..

      Delete
    8. Hahahahah....demikian tadi dialog yg aku reka sendiri. Mesti korang bodoh percaya ni dialog 2,3,4 orang. Padahal aku sorang je buat. Maklumlah, nak karang skrip drama assignment pulak lepas ni... hahaha...

      Delete
  20. Undi PAS masuk syurga yahooooo. Erksss....Tapi kat tempat aku, PAS xdak bertanding. Kerusi DAP. Adakah aku tak berpeluang masuk Syurga ? Bankaiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahai manusia berpindahlah kamu ke tempat pas bertanding ,dan undilah pas syurga akan jadi milikmu bersama bidadari2 syurga.

      Delete
    2. DAP hanya wakil kawasan kamu, yang penting keputusan keseluruhan undi,yang penting sapa yang pegang tampuk pemerintahan, bukan kawasan, kuasa pemerintahan kawasan tak besar, takboleh menentu hala tunju negara..

      Delete
    3. Anonymous 2..hahahah..ayat tue mkn dlm..mcm dah jadi seruan tue..haha

      Delete
  21. orang yang hina hudud boleh terbatal islamnya

    ReplyDelete
  22. where the hell is his common sense? duh....

    ReplyDelete
  23. Permainkanlah kamu dgn agama tuhan mu..dgn hukum tuhan mu..jika balasan nya tidak nyata tika hidup mu..tunggulah nnt bila mana kamu berpindah alam..in sya allah

    ReplyDelete
  24. politik ni semua bangkai . baik kerajaan baik pembangkang .

    ReplyDelete
  25. hukum hudud konon pas...Jadi pak saggup dap pkr adalah, cium je la kentut lim dengan karpal lepas menang..hahaha

    ReplyDelete
  26. sapa yg ckp undi pas masuk syurga tu? nik aziz? ko bagi link video/audio nik aziz ckp camtu? kalau ada...ko gi jual kat rosmah...mesti kluar buletin utama....tu la bodo sangat buat apa...percaya sangat fitnah org umno ni...bab2 agama pun nak dibuat main...beranak kluar ikot bontot ke apa sampai bodoh sangat ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. undi pas masuk syurga.

      Delete
    2. nah link nah video.

      Delete
  27. Tahniah..Sambutan yang amat mengelakkan..

    ReplyDelete
  28. Standard BN. G la baca utusan kau, Hohoho. Yg menyokong BN sume stock2 melayu kolot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam arwah bapak kau.

      Delete
    2. melayu kolot?hbis PR yg duk begaduh isu hudud,isu penggunaan nama ALLAH versi bible x kalot?sekurang2 utusan ada berita sukan dll...xmcm harakah,politik 24 jam...penuh muslihat

      Delete
  29. tak baik gelakkan Najib PM. macam menghina shj penonton hari itu..apa punn tq najib

    ReplyDelete
  30. Yang tak baca utusan semua melayu moden..

    ReplyDelete
    Replies
    1. baca m.kini semua melayu genius.macam aku.setiap sem 4 flat disebabkan m.kini.terima kasih m.kini

      Delete
  31. Semua ini petanda saya yang akan menjadi PM 1Malaysia yang ke-7! Hidup PKR! Undi PKR masuk Syurga melalui kerjasama PAS. Undi DAP boleh jatuhkan sultan2 di Malaysia. Reformasi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. baca utusan banyak sangat.. sapa kata undi pas masuk syurga? jangan duduk bawah tempurung, jgn angap pembangkang second class citizen. Malaysia bukan kepunyaan umno, kepunyaan rakyat. Kalau tak releven lagi, berikan mandat pada orang lain! begitu juga pembangkang nanti, bila dah korup, undi orang lain yang lebih releven..

      please Malaysia! Open your narrow mind!

      Delete
    2. pergi mampus dengan kau punya rakyat.huehuehuehue

      Delete
  32. Dah Chinese New Year yang pangil orang Korea buat apa..

    Orang Cina Penang tak minat nak bergangnam dan bodohkan diri menari macam PSY..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cini babi.korea babi.undi pas masuk syurga.

      Delete
  33. tiba2 semua jadi ahli pahlimen ahaha... undi kan rahsia.. relax2.. harap jgn main hukum allah k, nnt dapat dose k.. chauu

    ReplyDelete
  34. nak perintah negara suh perintah isteri die pakai tudung dulu...dan meninggalkan yg batil....

    ReplyDelete
  35. Sudah2 la korg bergadoh PAS dan UMNO... Dua2 parti tu sama je ideologinya, dua2 pun Demokrasi sekular yg kita sedia maklum ideology kuffur..

    Sudah2 la dari b'gantung harap pada ideology demokrasi, Hampir 60 tahun hidup dalam ideology kafir, tp perpaduan ttp tak t'capai.. Mana mungkin kemakmuran dicapai jika ada 2 kelompok yg mahukan Kuasa Pemerintahan..?? Pernah t'fikir???

    Contohi la rakyat Syria yg celik politik... Mereka tolak system demokrasi dr menguasai system pemerintahan mereka. Mereka b'juang utk m'dirikan system khilafah, system pemerintahan wahyu yg Nabi ajar..

    Mereka beriman dgn hadith ini:
    Telah datang masa kenabian ditengah-tengah kalian, sesuai dengan kehendak Allah, kemudian masa kenabian itu akan diangkat oleh Allah hingga masa itupun berlalu, kemudian akan datang masa kekhilafahan yang berjalan sesuai dengan manhaj kenabian, yang akan tetap ada selama Allah berkehendak, lalu masa itupun berlalu. Kemudian akan datang masa mukan adlan (kekuasaan yang represif), yang akan tetap ada selama Allah mengkehendaki, lalu masa itupun berlalu. Kemudian akan datang masa mulkan jabariyyan (penguasa diktator) selama Allah mengkehendaki, lalu masa itupun berlalu atas kehendak Allah. Kemudian akan datang masa kekhilafahan yang berjalan sesuai dengan manhaj kenabian kemudian (baginda) senyap.
    [Hadis riwayat Imam Ahmad, Imam Abu Daud dan Imam Tirmidzi]

    ReplyDelete
  36. chill la bros and brunettes..baekk layan nih

    http://www.radass.com/2013/01/01/the-best-of-bras-optional-2012-79-pics/?utm_source=knowd.com&utm_medium=referral&utm_campaign=the-best-of-bras-are-optional

    lolz

    ReplyDelete
    Replies
    1. YA ALLAH YA TUHANKU! Jika tujuan blog ini memecah belahkan umat, dan mangaibkan... Kau laknatlah blog ini dan kau ambillah nikmatmu dari makhluk pencipta blog ini agar dia sedar dan sedih atas apa yang pernah dilakukan swaktu kegemilangan diberimu telah disalahgunakan...

      Delete
  37. isu kalimah,lembu,altantuya,aljuburi,scorpion,syabas,pendatang dpt ic, cincin juta2,songlap duit rakyat, undi pas masuk syurga, amant hadi.... semua2 ni aku x peduli....tp aku nk PRU13 ni... BN berjaya utk merampas semuanya dari PR dan sekaligus menukar nama kepada PEMBANGKANG....

    ReplyDelete
  38. Orang melayu dah takde adab

    ReplyDelete
  39. BODOH. cina makan babi, melayu pun makan babi juga. x percaya? cina minum arak, melayu pun minum arak juga. tak percaya?

    ReplyDelete
  40. obe ni bodo ya amat..hanya rasulullah s.a.w bole digelar pemimpin agung.najib setan ni manusia hina je mcm ko..da kompom ko msuk neraka kalau tak taubat skrg obe..

    ReplyDelete
  41. dah2 jgn dok kutuk2 jer terutama org2 kita ni. bangsa lain kat malaysia ni dok tepuk tangan tgk kita ni. kita perlu bersatu itu je harapan aku sekian...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails