Friday 12 October 2012

Serius - Cinta Sebenar : Pasangan Tinggal Di Dalam Bilik Kecil Selepas Bernikah (4 Gambar)


Takda wang ada amoi......

Mari kita mendengar cerita cinta sejati dari China. Xiao Zhang (26 )dan Xiao Pan (24) menunjukkan kadang kala hanya cinta yang diperlukan danbukannya harta duniawi. Pasangan comel ini bernikah 24 September lalu dan kini tinggal did alam sebuah bilik sebesar 4.65 meter persegi di dalam kedai milik bapa Xiao. Mereka terpaksa tinggal di dalam bilik kecil ini kerana tidak mampu memiliki rumah kerana pendapatan mereka yang kecil. Sungguhpun harta duniawi mereka sangat sedikit, pasangan ini percaya apa yang mereka perlukan di dunia hanyalah each other. Kisah pasangan ini menjadi bualan hangat di China kerana mereka enggan mengikut trend semasa di China di mana pengantin lelaki harus memiliki rumah dan kereta sebelum pinangan mereka diterima pihak perempuan.Sayabs kepada pasangan ini dan semoga jodoh berkekalan sehingga ke anak cucu.



Laporan asal Oooeee

60 comments:

  1. Dr Rozmey (REAL)12 October 2012 at 21:15

    woi!best!dpt bersenggama didalam kedai baju dan diatas baju2!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. DR Rozmey!!! dah tak buat fesyen rambut kentut tu lagi ke???

      Delete
  2. Replies
    1. takpe yg penting ada katil boleh berjimak dan bersetubuh.

      btw banyak betul la sampah sarap anon ni. tulis merepek2 langsung takde kaitan dgn entry.

      Delete
    2. Yg ko otak kotor tue baik sgt ke?
      Bodoh sengal..

      Delete
    3. berjimak dan bersetubuh tu sama la scumbag noob ngok oi, lain la kalu blowjob dgn anal sex..
      btw, i'm agree with yr statement, byk sgt anon merepek sangap pepek dlm blog ni, jahanam abih blog obe ni.dgn ini, aku mengishtiharkan, KEPALA BANA BAPAK KO NOOB, ADE PARA2 ANON DARI UNITED OF ANON KISAH DGN STATEMENT KO?HUA HUA HUA..nak biskut x?

      Delete
    4. takpe yg penting ada katil boleh berjimak dan bersetubuh.

      btw banyak betul la sampah sarap anon ni. tulis merepek2 langsung takde kaitan dgn entry
      * Prince of Noob yang bapaknya bapuk dan mak nya pengkid

      Delete
  3. Replies
    1. nie last!jgn komen2 lgi pasnie!!sape komen lagi dier lembu

      Delete
    2. cow lembu....aq kambing

      Delete
  4. gemuk itu adalah nelayan

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. hahaha.... skrg awak bukan lembu lagi, kerana sayalah lembu

      Delete
  6. sape nk beli snek 1 Malaysia sila hubungi saya.

    ReplyDelete
  7. ah ah ah sedap abe ah ah abe sedap abe

    ReplyDelete
  8. duit bukan segalanya..tp duit sebahagian daripada kehidupan.

    yg benar,
    abg harta duniawi

    ReplyDelete
  9. bagus tul.

    tapi cam tak sesuai nak bermesra....

    ReplyDelete
    Replies
    1. x sesuai?ngok btul ko ni..
      kalu da nak beromen, kat tangga dlm toilet dlm kete kancil pun bersepah kat m'sia ni..

      Delete
  10. Tibe2 esok kluar kat Harian Metroll, psangan bhgia tingal di dlm bilik kecil bercerai!!! Lulz

    ReplyDelete
  11. harta tak penting dalam sebuah perkahwinan, kerana yang penting adalah konek dan pepek

    ReplyDelete
  12. 20nd...fap..fap...

    ReplyDelete
  13. Sure keluar..Bang Jib kata inilah contoh beserdahana... x payah rumah pertamaku, buat bilik pertamaku pun ok....kena bersyukur.....fap..fap....

    ReplyDelete
  14. Kesedapan yang diutamakan....time sedap tak sedar bilik besar ke kecik....yang tau susu besar ke susu kecik....nahroommm kenyangggg..erppppp........

    ReplyDelete
  15. ermmmmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  16. Benci betul aku baca comment2 anonymous ni...

    Yang benar,
    Anonymous

    ReplyDelete
  17. Sape jual biskut. Aku bunuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ampunkan kami penunggu gua..
      ampunkan kami penunggu gua..

      Delete
    2. Saya jual aiskrim..

      Delete
  18. Fat Lady Of Malaysia12 October 2012 at 22:45

    Saya ishtiharkan bahawa saya lah perempuan paling cantik dan kaya di dalam bumi Malaysia ini.

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. tahniah!!tahniah!!
      amik la kepala bana ni sbg hadiah..

      Delete
  20. nak biskut?
    nak cookies?
    nak cekedis?
    nak?
    nak?
    NAK MAMPUS??!!

    ReplyDelete
  21. Silibus baru latihan menjadi komando.
    cari pasai dengan anon.
    ANON SEMUA BABI PAK ANG MAK ANG BOM!

    ReplyDelete
    Replies
    1. silibus kepala bana bapak ko!!nak jd komando mane ade silibus, practical & training jor, mesti ko x abis sem mase amik subjek profesional ethics dulu..bongok scumbag..
      lu t'lebih byk makan babi tu yg jd bongok mengalahkan babi

      Delete
    2. Wakakakakakakakakakaka....

      Delete
  22. sian ko obe. apakah salah kau sehingga diserang oleh anon sebegini rupa? simpati sungguh pada ko obe. marilah kita menangis bersama2...

    ReplyDelete
  23. Sabariah!!!! haha teringat cerita P Ramli plak.

    ReplyDelete
  24. kedai milik xiao?xiao laki ke xiao pomp?
    dedua xiao neh..sumbang mahram kah??

    ReplyDelete
    Replies
    1. bapak xiao laki or xiao pomp?
      correction

      Delete
  25. mcm mane die nk fap dgn selesa anon-anon sume? fap juga perlu tau.

    ReplyDelete
  26. Budak kelantan semua bodoh tapi bajet power.

    ReplyDelete
  27. Ok fine, dari komen2 anon kat atas, sy punye komen sorg dah hampir 20.. Tak meriah la mcm ni.. Wahai anon pukimak babi.. Aku rase yg lain2 pun same.. Sorg 10 komen.. Puii...

    ReplyDelete
  28. Semua orang di dunia ini ada keluarga. Keluarga ialah family dalam bahasa orang putih. Keluarga mempunyai ayah, ibu, abang, kakak, adik, nenek, datuk, pakcik, makcik dan etc.

    Pertama kali saya ingin memberi tahu bahawa semua orang di dunia ini mempunyai keluarga yang aman damai dan tidak berperang tetapi ada juga yang tidak aman damai kerana mereka berperang.

    Saya ingin menceritakan pula tentang keluarga saya. Saya mempunyai seorang ibu dan ayah tetapi ibu saya kata dia pernah tidur dengan tiga orang lelaki di hotel di mana dengan itu sah bahawa saya ini anak luar nikah kerana darah saya berlain jenis dengan ayah saya yang ada di rumah ini. Ayah tidak peduli bila ibu keluar dengan lelaki lain. Ibu pula tidak risau jika ayah tidak pulang ke rumah.

    Kakak dan abang saya tidak lagi bersekolah kerana mereka sudah berhenti. Kakak saya cantik seperti mirip wajah Marilyn Monroe yang sudah mati itu. Dia mati kerana terlanggar motokar datuk saya yang enjinnya berkuasa 500CC.

    Abang saya handsome atau kacak seperti Amitabh Bachan atau Sanjay Dutt. Kadang kadang muka dia berubah seperti Aacapan bila dia baru bangun tidur. Bila dia habis mandi muka dia macam muka dia sendiri. Itulah kelebihan abang saya.

    Seterusnya saya menceritakan tentang adik saya. Walaupun saya tidak ada adik tetapi saya tipu kamu dengan mengatakan bahawa saya ada adik.

    Demikianlah cerita tentang keluarga saya bahagia walaupun sebenarnya tidak. Sekian. Harap maklum.

    ReplyDelete
  29. at least diorg dah kawin secara legal dan sah. bkn kebanyakan org yg buat persetubuhan luar nikah, berjimak, fab, onani dan luar tabii.

    ingat2lah wahai manusia..

    ReplyDelete
  30. wei obe, wish orang kawin kena bahagia hingga akhir hayat. bukan ke anak cucu.

    skadar nasihat.

    ReplyDelete
  31. perempuan di luar sana..sapa2 nak buto besar dan panjang untuk kepuasan seks..bolehlah join group sex dgn sy...pm me

    ReplyDelete
  32. xkedap bunyik la bilik nih... xleh nak bising... abg2 konek besar.. sapa nak main pepek saya?

    ReplyDelete
  33. blogwalking, nice blog, aku suka ni blog, thanks

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails