Monday, 3 June 2013

Serius Kreatif - Interpretasi Kreatif Peta Negara - Negara Eropah (18 Gambar)


LOL

Comel juga interpretasi peta negara-negara Eropah di bawah. Paling lol sudah semestinya Norway!



Laporan asal Izismile

22 comments:

  1. 1st...sila berikan bisjut,royi dan sumpah seranah korang sekarang babi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak nak... padan muka ko x dapat bisjut dan roti

      Delete
    2. shit typo.... royi

      Delete
    3. noob dikesan....sila blah dr blogserius kalau tak tau apa itu royi

      Delete
    4. merosakkan bahasa je, bahasa inggeris sibuk nak betulkan grammar kejadah semua

      Delete
    5. Nak zakar..?!!

      Delete
    6. Nak jakar la! jakarta btul, sirius indo!

      Delete
  2. Replies
    1. itu mmg bentuk sperma la bangang

      Delete
    2. Hahah lembab

      Delete
    3. suke tgk porn cpt je tau sperma

      Delete
    4. Abah kau porn !!!

      Delete
    5. porn mana ada sperma bentuk ni . semua dlam bntuk cecair je aku tgok. aummm

      Delete
  3. Dayyumm this post made me ROFL!

    ReplyDelete
  4. russia FTW!!

    ReplyDelete
  5. mane malaysia yang aman sialll

    ReplyDelete
    Replies
    1. malaysia tu kat eropah ke babi??? aq tau la ko fail geo, tpi jgan la jdi bodo sngat~

      Delete
    2. ak fail geo tkpe ko tu fail sejarah tu yg dok sokong PKR tu !

      Delete
    3. haha geng2 budak hitam! tgh malam npk ka??

      Delete
    4. yang tiba2 masuk pasal sejarah ni mesti macai bn... bn xleh pakai wei...trok! dh xdak akai nk jawab trus ckp pasal sjarah... bodo..sama mcm obe..

      Delete
  6. Peta negeri Sabah pulak mcm muka harimau atau kucing...

    ReplyDelete
  7. negeri sabah mcm rupe bisjut.... nak bisjut????

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails