Thursday, 14 February 2013

Serius LOL - Lagu Tema BL1M : Bantuan Lesen 1Malaysia


LEULZ

Tal tahu samada ini video dengan lagu tema betul ataupun video trolling. Still better singer than Rosmah.

thanks RaymondRaman for the link



20 comments:

  1. sebut 1st la hanjing!

    ReplyDelete
  2. Lagu macam haram j betul, dengar KPOP lagi best

    ReplyDelete
    Replies
    1. UAI dh kate haram KPOP...kah3

      Delete
  3. Kepala B**** apakah ini..

    ReplyDelete
  4. bisjut tu menatang hapa

    ReplyDelete
  5. saw and heard on mhi. So this is real song but...

    ReplyDelete
  6. satu usaha yg baik..puihh!

    ReplyDelete
  7. tv2 ada siarkan, jadi betul lah.

    ReplyDelete
  8. kenapa model gemuk macam obe?

    ReplyDelete
  9. Lagu cool. Lirik ok2 la. Video mcm murah nk mampos.. Mcm Jayjay je yg nyanyi lagu ni..

    ReplyDelete
  10. lagu cam kentut

    ReplyDelete
  11. Waaahh.. Syabas.bole2 je la lagu tu.sound hanchorr.video klip hancho x 2. Lagu tu kalau buat lagu mcm kedai kopi yg malique rap tu pun ok gak.

    ReplyDelete
  12. kenapa bila nk dekat pru-13 baru nak buat nih???

    ReplyDelete
  13. Hahahahaha...lawak giler dow lagu ni..betul gak ek..sekali saman aes tu da 3 ratus..dua kali da 6 ratus..tak kesah la.kasi buat lagu cinta la lagu tu..ape da buat lagu pasal lesen..

    ReplyDelete
  14. walaowei...lirik dgn lagu catchy la.tp sound kureng. Videoklip lg kureng.cam bodo jer.bangang.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails