Sunday, 4 November 2012

Serius Indo - Kutukan Arwah Santet : Filem WTF Minggu Ini


Bangang Bangang Bangang!

Nama filem pun dah membuatkan aku shitbrix. Poster macam gampang dan trailer mengalahkan Momok Jangan Cari Pasal. Atrocious!

Thanks @tengkuiskhandar 






21 comments:

  1. Seperti biasa, filem SERAM yg dibikin bermotifkan FAP semata2.. modalnya, tubuh montok Jupe utk santapan lelaki Indonesia yg nipis imannya..

    ONLY IN INDONESIA..

    ReplyDelete
  2. gila murahan filem seram dia. siap kat poster ada gambar orang tengah bersenggama pakai kain pelikat cam sial

    ReplyDelete
  3. aku tidak tahu sama ada filem ini berkisarkan santet or porn semata-mata.ohoohohoh....

    ReplyDelete
  4. this movie trailer is terrible in the future i invent time machine and go back to the past to warn myself not to watch this movie trailer

    ReplyDelete
  5. Patutlah Pengarah Indon kaya-raya.

    ReplyDelete
  6. fuu nsib bek anon dh xde....

    ReplyDelete
  7. nak komen pon rase bahagia je pasni...haha

    ReplyDelete
  8. Filem macam ni, tak mau pulak promote hahahaha

    ---tahniah...atas kehancuran Anon..kalau tak penuh reply merepek.

    ReplyDelete
  9. thaniah indon dan tahniah tiada anon,,

    ReplyDelete
  10. tahniah group anon dah lupus...

    ReplyDelete
  11. Alhamdulilah..anon bangang gla dh xda..

    ReplyDelete
  12. Bodoh tahap filem prof razak mohaideen

    ReplyDelete
  13. Aku rasa walaupun nampak mcm sampah, tetap lebih baik dr siri seram setiap Khamis di TV3, dan setahu aku siri tu dapat viewship yg tinggi. Entah2 ada antara korang ni yg tonton siri tu jugak kan? Jangan kutuk lebih2

    Dah la baca Harian Metro

    ReplyDelete
  14. so suprise!..anon loser da xde..

    ReplyDelete
  15. shit! wasting my 2:19 minutes in my life

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails