Wednesday 28 November 2012

Serius Sadis - Lelaki Ditahan Kerana Mencubit Puting Bayi Hingga Putus


What the what?

Ini cerita sadis dari Florida. Siapa di sini pernah dicubit puting ketika membesar? Kami pernah kena cubit puting oleh seorang ustaz kerana tidak menghafal doa iftitah. Berdarah nipple kami hari itu. Thomas Matheson (27) bukan seorang ustaz dan mangsa beliau pula ialah anak kepada teman wanita beliau. Thomas menjaga anak teman wanita beliau yang bekerja dan naik berang. Beliau mencubit puting anak malang berusia dua tahun ini sehingga terputus. Kecederaan yang dialami ini hanya disedari sehari selepas kejadian oleh nenek mangsa. 

Si ibu apabila disoal siasat berkata beliau "tidak perasan" anak beliau sudah ketiadaan sebelah puting. Nenek mangsa terus menghantar anak ini ke hospital tetapi malangnya puting yang hilang tidak dapat ditemui dan si anak ini akan kekal tanpa sebelah puting sehingga ke akhir hayat. Thokmas Matheson kini ditahan di penjara daerah sementara dibicarakan atas kesalahan mencerderakan anak kecil. Beliau tidak mengaku mencubit puting sehingga putus tetapi pihak doktor berkata sebaliknya. Diharap Thomas akan dicubit puting dan punai sehingga putus di penjara kelak. Budak kecik boleh la kau main cubit-cubit natang!



Laporan asal New Port Richey
 

9 comments:

  1. nasib baik anak tu laki, klu pmpuan, kesian kat balak dia xleh nenen.

    ReplyDelete
  2. wtf !! muke dia aku rase mcm nak cincang 100x beb .. mnyampah nyerr !! huh ! (-..-)

    ReplyDelete
  3. aku nak cubit puting Obe dengan playar

    ReplyDelete
  4. Kesian baby tu jadi cacat kekal.

    ReplyDelete
  5. agak2 la puting bayi pun nak cubit kuat2

    btw jom join contest dapat hadiah pen drive 8GB/16GB klik kat sini, sangat mudah dan senang.

    ReplyDelete
  6. apa lah yang tak kena dengan ini punya mamat ......biasalah tu budak-budak ,kalau ya pun marah sangat jangan lah kamu mencubit dia punya puting..... lain kali bagilah kesan yang tidak berpanjangan terhadap itu punya budak ...bagilah penerajang ker jek sampai mapus ker.... ish ish ish ........orang macam ini patut dicubit konet-konetnyer itu sampai putus

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails