Tuesday 27 November 2012

Serius Cool - Spa Petroleum Di Naftalan Azerbaijian (9 Gambar)


Orang minyak kaukasus!

Azerbaijian ialah sebuah negara majoriti muslim yang dahulunya merupakan sebahagian dari negeri di bawah Kesatuan Soviet. Negara ini kaya dengan minyak dan oleh itu sejak berabad lamanya terdapat amalam merendamkan diri di dalam petroelum. Spa Petroleum ini sangat popular dikalangan elitis ketika zaman Soviet. Jika anda ingin menikmati spa petroleum anda hanya perlu ke Naftalan, sebuah bandar 160 kilometer dari Baku,ibu negara Azerbaijian. Menurut penduduk Naftalan amalam merendamkan diri di dalam petroleum baik untuk kesihatan dan dapat melegakan kesakitan arthritis, rheumatism dan penyakit kulit. Seorang pesakit akan direndam di dalam tab mandi berisi 32 liter petrol bersuhu 40 darjah selsius selama 10 minit.

Sungguhpun begitu doktor di barat merasakan amalm ni merbahaya kerana kandungan Naftalena yang tinggi di dalam petroleum Azerbaijian boleh mengakibatkan kanser. Mungkin sebab itulah anda hanya dibenarkan berendam sekali sehari selama 10 minit. Sesungguhnya sap petroleum Naftalan pastinya desitinasi pilihan orang minyak Malaysia!




Laporan asal OddityCentral

19 comments:

  1. macam mana kalau petroleum masuk ke celah celah faraj...mineral lube?

    ReplyDelete
  2. gambar last tu tak bleh blah...hahaha

    ReplyDelete
  3. Kalau aku jumpa Obe, aku suruh dia mandi dalam ni seraya menyalakan api (walaupun x nyala aku buat bagi nyala jugak)

    ReplyDelete
  4. papan tanda DILARANG MEROKOK DISINI amatlah wajar dipatuhi//

    ReplyDelete
  5. Bab nmpak puting cepat jer korang detect erk...fokus betul...aku tengok komen korang baru la aku perasan nmpak tetek...Haha.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye la. ko nampak tetek laki je.

      Delete
    2. Aku agak dah...memang ada yg akan fkir pelik2 bila aku kata cmni...tpi serius aku bukan gay mcm ko dan bukan gay sperti yg ko fkirkan...haha...

      Delete
    3. yeaaa tetek laki..like like...hahaha

      Delete
  6. Puting tetek Arzebaijan...yang aku nampak dulu... tarak guna betui

    ReplyDelete
  7. shit... nampak tits... mohon censored

    btw jom join contest kat sini, sangat mudah dan senang.

    ReplyDelete
  8. aku pernah tgk ni dalam amazing race.mmg real~

    ReplyDelete
  9. macam mandi tahi pula aku tengok dia ini punya gambar ....jadi apa kata kita ambik colok, kita bakar ini orang punya konet-konet ....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails