Saturday, 24 November 2012

Serius - Buah Mempunyai Kalimah Najib!


Alhamdulillah!

Kalimah Najib ini kelihatan di sebiji buah yang dipamerkan di MAHA2012. Adakah ini bermakna Dato Seri 1Malaysia ialah pemimpin ajaib sehingga buah pun mempunyai kalimah nama beliau? Ini lebih ajaib dari penampakan Dara Mary di tingkap hospital atau sejadah solat. Jelas dan terang kalimah najib ini dan tidak samar-samar. #JanjiDitepati.... nama dibuahi!









19 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. kenapa altulisani rumi ? LoL

    ReplyDelete
  3. harap jangan ada telor dengan kalimah najib... najib dan telor tak rhyme

    ReplyDelete
  4. tu buah tembikai ke tu? tak ke rasa mcm sia2 buat penyelidikan cara2 nak tulis nama atas buah

    btw jom join contest ni, cara penyertaan mudah sangat, mana tau leh dapat hadiah thumbdrive 8gb/16gb... klik je kat sini

    ReplyDelete
  5. Check pelissss... kat biji buah melon manis tu.. kot kot ada nama gak... pastu nak panggil biji ...........

    ReplyDelete
  6. Buah Najib ada satu je? Satu lagi mana??? hahahahah

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails