Thursday 20 September 2012

Serius - Batgirl Penghantar Pizza Di Shanghai (14 Gambar)


Kesian Batgirl...

Bneberapa hari yang lalu kami paparkan gambar teksi mewah di Indonesia bagi mengiklankan aplikasi perbankan mobil di sana. Hari ini mari kita lihat satu lagi marketing stunt yang dilakukan di Shanghai China.  Untuk mempromosikan sebuah restoran pizza, seorang amoi berpakaian seperti Batgirl digaji bagi memnghantar pizza ke seluruh Shanghai. Batgirl ini juga diberikan sebuah BMW beawarna hitam untuk dipandu ketika penghantaran dilakukan. Kombinasi awek hot dan kereta mahal ini berjaya menarik minat orang ramai untuk memesan makanan dari restoran ini. 

Persolannya sekarang jika kita ingin melakukan perkara yang sama disini, adiwira manakah yang harus diketengahkan? Awek bercosplay sebagai Cicakman atau awek bercosplay sebagai Kluangman? Kami di Blogserius merasakan awek melayu memakai baju kebaya nyoya pun sudah memandai. I mean seriously...... what is sexier than an awek in kebaya nyonya delivering nasi lemak around KL? Someone must make this idea a reality. We will pay good money for this! HA HA HA!



Laporan asal MICGadgets

15 comments:

  1. menarik, bila pizza hut nak buat, obe typo kat awal ayat..nak teberak mungkin?

    ReplyDelete
  2. Babi.. Awek tu cun siak.. Aku nak order pizza dari china tu.. Bile die dtg, aku bgi hotel pakej 7h 6m.. Dan nikah batin dgn aku selama seminggu.. Hahahahaha...

    ReplyDelete
  3. Order dari Malaysia sampai tak ?




    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ----------------Hangat lagi disini ----------------
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. hmm..delivering nasi lemak ay..interesting.. ;)

    ReplyDelete
  5. gile kentang la cun abes awek tu..aku nk dia antar pizza kt umah aku gak..aku tk kire..aku call pizza skang..
    entri terkini: MENARIK!! 24 Blogger Tercantik Di Malaysia!

    ReplyDelete
  6. Aku sanggup pakai baju kebaya nyonya siap seksi kain belah lg. Berapa nak bayar?

    ReplyDelete
  7. Mohon obe dapatkan maklumat terpeinci tntg batgirl yg digilai ramai ini terutama tempat tinggal dan no telefon beliau.. Yg penting akaun facebook dan twitter yg dimiliki oleh awek cun penghantar pizza ini.

    ReplyDelete
  8. mesti mahal piza dia kan?? bole untung cover untung ke ng pakai bmw tu?

    ReplyDelete
  9. costume x ckup kaw...kene import yg dari jepun!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails