Saturday 22 September 2012

Serius WTF - Kes Rogol Bayi Paling BInatang Hari Ini


Seriously....... I dont want to live in this world anymore


Setiap hari semakin banyak kes rogol yang menyenggama minda kami baca di laman web dan akhbar. Di Malaysia semalam ada seorang gadis dirogol ketika menjalani temuduga kerja. This is deplorable tetapi kisah rogol di Michigan USA ini akan membuatkan anda marah membuak-buak.

Steven Deuman (26) ialah bapa kepada Evelynne Deuman (15 minggu). Pada Ogos 2010 Evelynne meninggal dunia ketika di bawah jagaan ayah beliau. Menurut Steven beliau meninggalkan Evelynne diatas katil sementara beliau keluar untuk menghisap rokok. Apabila beliau masuk semula kedalam rumah beliau menemui Evelynne tertiarap diatas lantaidengan pendarahan pada bahagian hidung. Evelynne juga didapati tidak bernafas. 





 

Instead of menelefon ambulan, Seteven menelefon teman wanita beliau yang juga ibu kepada Evelynne untuk memberikan bantuan. Hanya setelah ibu Evelynne, Natahsa Maitland pulang kerumah beliau menelefon ambulan. Tetapi semuanya sudah terlambat kerana paramedik yang datang memberikan bantuan mendapati Evelynne sudah meninggal dunia.

Kes ini pada awalnya diklasifiikasikan sebagai kemalangan kerana bayi terjatuh dari katil. Tetapi Steven kemudian membuat pengakuan kepada Natasha bahawa beliau menemui kondom di dalam mulut Evelynne ketika ditemui di atas lantai. Natasha terus memberitahu pihak polis tentang pengakuan Steven ini. Pihak penyiasat kemudian menemui sebuah kondom dengan DNA Steven pada bahagian dalam kondom dan DNA Evelynne pada bahagian luar. Kini pihak polis percaya Evelynne mati tercekik ketika dirogol secara oral oleh Steven. 

Peguam Steven mengatakan anak guam beliau tidak merogol anaknya sendiri sebaliknya ini semua adalah kemalangan. Pihak pendakwaraya pula berkata alasan yang diberikan Steven adalah tidak logik. Adalah mustahil bagi seorang bayi 15 minggu untuk tergolek jatuh kebawah katil, merangkak ke bawah katil dan kemudian menjumpai sebuah kondom diatas lantai dan kemudian secara tak sengaja menghisapnya sehingga tercekik.


Steven Deuman didapti bersalah rabu lalu dan dijatuhkan hukuman penjara seumur hidup. Good riddance. I hope he accidentally fell off his bunk in jail and choked on a used condom as well. Yeah....... amen!

Laporan asal MichiGan Live


12 comments:

  1. KALAU HUKUM HUDUD DILAKSANA. DAH MAMPOS MAMAT NIH.

    ReplyDelete
  2. jahatnye la.

    baca ni...
    extremelicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Siap la ko kt penjara nnt.....mmg mampos ko kene ngan prison mates ko. binatang

    ReplyDelete
  4. this man dont deserve to live... rogol dan bunuh anak sendiri... yg baru berusia 15 MINGGU WADAFAQ MAN??? haruslah ditembak sahaja atau diletak di atas kerusi elektrik

    ReplyDelete
  5. Aku rasa lelaki terlalu banyak tengok porn tak pun anime hentai yang pelik-pelik dan terpengaruh sampai sanggup buat kerja pelik dan keji ini.

    Nota kami:
    AsiaCube menawarkan perkhidmatan untuk bertukar like,pengikut serta trafik :)
    Lawati: AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site! untuk pendaftaran percuma :)
    Muat turun panduan ringkas AsiaCube : Tutorial AsiaCube

    ReplyDelete
  6. Nurul i cium kang...bab2 rogol nie suka...

    ReplyDelete
  7. Ini sebab nafsu kuat sangat ni. Patut dipakaikan sahaja chastity belt ni kat diorang.

    Beli chastity belt. Buy chastity belt. Best product from amazon.

    http://caknakesihatantoday.blogspot.my/2016/02/chastity-belt-dan-kepentingannya-malaysia.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails