Saturday, 29 September 2012

Serius Hot - Pramugari Firefly Untuk Anda (10 Gambar)


Saturday!

Sebelum ini kami paparkan pramugari hot dari Air Asia. Hari ini kita layan pramugari dari Firefly pula.





Laporan asal WorldsCrews

34 comments:

  1. Replies
    1. fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist fist

      Delete
  2. Pic no.3 yg kanan tue mcm kenal je..
    Kuikuikui...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. gambar ke 5, budak nak nek tangga time ujan tu..kalau die dongak..mesti die nampak sesuatu yg berbunga2.wakakakak

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan bunga lerr badigol tapi...hutan belantara lerr

      Delete
  5. aku jatuh chenta pada awek gamba no 1

    ReplyDelete
    Replies
    1. PIRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH MABUKKKKKKKKKKKK

      Delete
  6. kenapa nak jadi pramugari kena seksi2 dan pakai skirt? kalau wanita muslimah bertudung berbaju kurung xboleh jadi pramugari ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita kan mengikut piawai kristian dan yahudi.

      Delete
  7. lawa la pramugari dorang..balik kampung aku kt gombak nnt aku nk naik firefly gak la..
    entri terkini: PANASS!! Nora Danish Kantoi Keluar Clubbing Pakai Skirt Pendek?

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. HAH..SKG KO GI LERR NAIK....GI SKG...AKU BALON KAN!!

      Delete
  9. abis tu, apa maslah ko

    ReplyDelete
  10. gadis kunang-kunang

    ReplyDelete
  11. gambar no.6 lol member aku xD

    ReplyDelete
  12. xcun pun, bajet cun je de ah

    ReplyDelete
  13. xcun ke bro,agak2 la,mybe lu bg pnyedap hati lu jew,yela klu lu ayat mana nk dpt,lu dh la gemuk+pakai+spek+merentas desa sekolah tk prnh habis

    ReplyDelete
  14. fist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails