Saturday 15 September 2012

Serius - Casing Iphone 5 Bernilai RM 300 000


Fuuuuuuuuuu

Anda kaya gila jika casing telefon anda lebih mahal dari peranti itu sendiri. Casing ini dibuat oleh The Natural Sapphire company menggunakan 18 karat emas putih, 830 batu nilam Ceylon sebanyak 169.8 carats. Lambang Apple di belakang casing ini pula diperbuat dari batu delima sebanyak 2.28 karat. Sila bayar USD 100 000 (RM 300 000) untuk memilikinya sekarang. Adalah lebih afdal jika bayar dengan duit yang disimpan sejak zigot



Laporan asal The Natural Sapphire


8 comments:

  1. tnggu yg cetak compak punye dri china...

    ReplyDelete
  2. Mahal tali dari lembuuuuu


    Kat sini lebih serius dari yang disangkakan
    ...................................
    JANGAN KLIK !!! HANYA UNTUK YG BENAR-BENAR SERIUS SAHAJA

    ReplyDelete
  3. hari tu aku letak mana casing tu aku beli hari tu... oh aku bagi anak saudara aku pakai baru darjah 2...

    ReplyDelete
  4. Klo aku pakai yang original punya casing, orang akan ingat palsu jugak. Kalo Obama pakai yang palsu, orang akan kata casing original jugak. Malaslah nak beli....Hahahahaha.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails