Wednesday, 26 September 2012

Serius Cool - Tubotel Langkawi : Hotel Kolong Konkrit (13 Gambar)


Nice!

Sebelum kena haxxored dahulu kami ada paparkan Tubotel di Mexico. Ianya hotel dimana biliknya diperbuat dari kolong saluran air konkrit. Kami rasa kami tidak akan ke Mexico untuk testing sendiri hotel ini kerana ianya terlalu jauh. Kalau rasa nak cuba jugak merasa tidur dalam bilik kolong konkrit anda boleh ke Tubotel Langkawi yang terletak di Pantai Chenang. Konsepnya sama dan harga penginapan semalam bermula dari USD 33 (RM100) tidak termasuk sarapan pagi. Nampak cam best. Harus cuba tidur semalam di sini jika kami ke Langkawi sekali lagi!

Thanks @SultanMuzaffar for the tip



Laporan asal Facebook Tubotel

14 comments:

  1. Replies
    1. alamak hai soalan...
      ni aku layan hang aku pon jadi bangang macam hang jugak.

      Delete
    2. Printscreen this for teh lulzzz

      Delete
    3. muahaha... soalan ni kelakar...

      Delete
    4. taklah.. ni kat mexico ni.. kah kah..

      Delete
  2. Wow ramai kat situ aweks aweks Mek Salleh


    Lagi ramai AWEKS-AWEKS MELAYU KAT SINI LAGI

    ReplyDelete
  3. aktiviti berendam beramai2 dengan awek mat saleh bikini tu kat langkawi ke? kalau macam ni aku pun nak pergi sanalah

    ReplyDelete
  4. Tempat cantik utk mandi bersama awek2

    ReplyDelete
  5. Aku p aritu sekoq awek mat salleh pun xda. Tp best la duk otel ni..mlm2 syi tp blh lpak kt platfom doa smbil mnum2 n cecerta dgn kwn2..mmg peaceful plce n prvcy la.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails