Friday, 28 September 2012

Serius WTF - Padah Mencarut Ketika Bergaduh Dengan Teman Lelaki


LOL

Semasa kami masih kecil, ibu kami akan menyental cili ke mulut kami jika kami kantol mencarut. Sangat pedih dan lepas itu kami pun berhenti mencarut secara terang-terangan. Di belakang mereka macam biasa mencarutlah sehingga muka menjadi biru dan buku cacatan dosa di bahu kiri menjadi setebal mekap Rozita 
Che Wan.



Di Florida seorang lelaki kini ditahan atas kesalahan gangguan domestik setelah memancutkan sabun pencuci pinggan ke dalam mulut teman wanita beliau. John Vincent Caruso (26) memancutkan sabun pencuci ke mulut teman wanita beliau Stephanie Madewell (20) kerana berang dengan bahasa kasar yang digunakan Stephanie ketika mereka bergaduh. Menurut laporan Tampa Bay Times, John Vincent Caruso memberi amaran kepada Stephanie sebanyak tiga kali supaya tidak mencarut-carut kerana tidak mahu dua orang anak mereka yang sedang tidur mendengar ibu mereka menggunakannya. Selepas usai bergaduh Stephanie duduk di sofa hadapan untuk menonton televisyen. Pada ketika itu John Vincent secara tiba-tiba menyumbat sebotol pencuci pinggan ke dalam mulut Stephanie dan memancutkan isi kandungannya. Apabila ditemu ramah pihak polis di balai, John Vincent berkata beliau berbuat demikian kerana semasa kecil itulah yang dilakukan ibu bapanya  jika beliau mencarut

Agak saiko juga cerita ini. Oleh itu adik-adik janganlah mencarut, Jika mahu mencarut juga pastikan tidak ada botol sabun pencuci berdekatan. Or in my case seplastik cili api.

Laporan asal Tampa Bay

23 comments:

  1. Nak mencarut lain kali kasi censored dulu *&*$$$@#!! =)) =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. mohon ckp 1st..nnt obe kasi hadiah...

      Delete
    2. nasib baik bitch ni kena sental dengan sabun cuci.kalau kena potong lidah lagi baik gak.pompuan skang kuang ajaq lebih

      Delete
    3. anon, emosi plak ko..bwahahaha

      Delete
    4. i'm sorry...only some of girls who were being rude okay...mind your words please...

      Delete
  2. obe nie melayu murtad ka? typo melampau2...ka saja gedik bgi typo? bajet hot la...haha

    ReplyDelete
  3. Aku kompius jap tetiba 'menyental cina' .. nk kata typo jauh sangat urup cina ngan cili tu

    ReplyDelete
  4. jangan cuba nak kaitkan/hina rozita che wan milf tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. why? memang betol pun. baju ketat smpai sesak napas gaye nye. bulu mata palsu. mekap tebal, suma fake. x caye tgk gambar die mase muda2

      Delete
  5. chicharito? closed enough...if you know what i mean

    ReplyDelete
  6. hoho air sabun trus.. sgt siot!

    ReplyDelete
  7. dari sumbat botol sabun bek sumbat peliaq la wei.

    ReplyDelete
  8. hajarkan beliau..padan muka. kalo aku..sumbatkan pasir dlm mulut or letak petrol dlm mulut.

    ReplyDelete
  9. haah la 1st aku tengok gambar sebijik macam chicharito javier hernandez versi gemok... awek chicharito mana?

    ReplyDelete
  10. Compom gg beliau putih beseri...
    Kuikuikui...

    ReplyDelete
  11. kalu kt msia, gne asid j... lg ganas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laaa,,takde plak org nk g interview kat mesia nii

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails