Thursday, 1 August 2013

Serius VS - Celeb Terkenal VS Patung Lilin Mereka (18 Gambar)


LILIN!

Tahukah anda Tun Dr Mahathir dan Dato Michelle Yeah adalah 2 orang rakyat Malaysia yang mempunyai patung lilin mereka di Madame Tussaud? Rupa patung mereka ada di hujung artikel ini! Kalau nak tengok boleh ke Madame Tussaud Bangkok.




Laporan asal Amusing

6 comments:

  1. mohon buat wax kak rosmah dan abg jib la wei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha wajib ada :)

      Surat Khabar Harian Metro @ ZirahNamia's Blog

      Delete
  2. Tgh bulan ni ICT pun akan buka museum wax. tiket masuk rm100.

    ReplyDelete
  3. sial apasal patung lilin idola aku(tun mahathir) nampak hodoh.
    bagilah patung lilinnya muda 20tahun.barulah gempak.aku rasa nak sepak je muka org yg buat patung lilin tun mahathir!!!

    ReplyDelete
  4. Kalau nak masuk musuem madame tussaud, tak payah pergi yang kat thailand punya sebab di situ figura lilin adalah sangat selekeh.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails