Tuesday 6 August 2013

Serius Raya - Ucapan UNDERSEA 2013 : #2 (6 Gambar)


MOAR

Selamat hari raya yang dah dekat

Daripada : Ikhwan Malik dan keluarga 

UcapanNi kad aku tahun ni,tahun sudah aku hantar kad 3d. Tahun ni aku nak ucapkan selamat hari raya kepada semua kenalan aku. Tahun ni aku dan family balik naik camaro biru, ada rezeki lebih sikit. Anak aku paling suka dapat camaro ni.Aku beli kat amcorp mall punya flea market ahad lepas.Ok lah semua selamat hari raya, nantinak naik camaro mai datang umah abang ye,nanti boleh buat bunyi transform macam bumblebee





Dari :Affiq Bean Cicak kKbain with wife,puan Avril Lavigne

Kepada : org kampung halaman,jiran kawasan rumah pprt dan teres dua tingkat


Ucapan : aku dh kawen omputeh,kamu bilem lagi..selamat ari raye....




Dari : Pendekar Laut  

Lokasi : KFC Dresden, Germany.

Ucapan : Selamat Hari Raya dan berbahagia selalu kawan seperjuangan yang bertarung dahulu kini dan selamanya! Malangnya abang pendekar laut kini jauh bekelana tidak sempat berbuka puasa bersama dikala suka dan duka


Daripada : The Ledakans

Lokasi : Youenoess Cave,Ireland

Ucapan : Selamat berpuasa dan selamat hari raya buat warga Malaysia.Meskipun riak wajah kami gembira namun jauh disudut hati kami,kami amat merindui kampung halaman.Percayalah...Buat keluarga ,maafkan anakmu ini kerana tak dapat pulang beraya bersama.terpaksalah kami beraya dengan orang2 irish ni..Akhir kata,rasalah ketupat ini dengan rendangnya sekali....sob,sob,sob



Daripadamuhammad fahmi ibrahim (si pengirim),hafiz,issudin,junior,aizi,fira,najaa,sharmine uli dan ze lin

Ucapan : Kami warga pelajar L.L.B ( The Bachelor of Laws ) school of law green road mengucapkan selamat hari raya kepada ibu serta bapa kami yang jauh di rumah dan sahabat handai. Kami merindui suasana di kampung halaman. haha. Kalau dapat cuba post randang sesekali kat kami.jangan la asyik2 Instagram gamba2 tu. To Mr.Obey selamat hari raya. Time raya jangan lupa post benda sedap2 tau.




Daripada kanan: Ridhwan, Aliff (interframe), Apix, Nadhir, Din

Kepada : ibu bapa kami, kawan-kawan di IPG KSAH, orang kampung, orang bandar, dan Abang Obe.


Ucapan : hari raya kali ni, kami, Pegawai-pegawai KRS dan Pegawai PBSM akan beraya di perbatasan, menggantikan syif abang-abang askar. kami rindu masakan emak!



5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Akhir kata,rasalah ketupat ini dengan rendangnya sekali...klasik obe.

    ReplyDelete
  3. x best langsung...tak kreatif...xde idea...puihhh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails