Tuesday, 6 November 2012

Serius LOL - Silalah Undi Barrack Obama


Video Politik yang nice!

Di Amerika seperti di USA mengundi kerana warna kulit masih menjadi isu. Hari ini rakyat Amerika akan membuang undi bagi memilih diantara Mick Romney ataupun Barrack Hussein Obama. Siapakah yang harus diundi? Chris Rock menghasilkan video politik yang mengesyorkan rakyat Amerika berkulit putih untuk mengundi Obama. Video yang dihasilkan beliau sangat LOL. Why can't we have funny campaign videos like this in Malaysia? Ini asik-asik "pembangkang bangang dan agen Yahudi" ataupun "UMNO kafir lakhanat herp derp". Maybe kami di Blogserius akan hasilkan video mari mengundi edisi LOL. Masalahnya bila sial nak pilihanraya? Naik penat siak kami menunggu!

7 comments:

  1. wish our voting campaign like dis..in a fun peaceful manner..no hatred,no cursing at each other..bla..bla..bla..

    ReplyDelete
  2. nice campaign chiris rock. i like his jokes.

    if only we can have this sort of video in malaysia... no need caci2, kafir2... just simple, plain humor. but then again, people get eaily butthurt over small non-favourable issues about their political idols.

    ReplyDelete
  3. kat us diorang begitu matang dalam politik, kat negara kita ni nama je demokrasi tapi berpolitik setiap hari, tak matang la tu penuh caci maki tuduh fitnah je.

    ReplyDelete
  4. mick jagger ke apa? Mitt lah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails