Sunday, 11 November 2012

Serius Cool - Papan Tanda Amaran Hotel Yang Unik Di Labuan


+999999999

Papan tanda yang jarang kita lihat di hotel-hotel sebelum ini. Syabas!


Thanks @antumotor  for the tip



Laporan asal FLICKR AuroraParis

22 comments:

  1. Anugerah paling bernilai yang kita ada adalah kalimah Laa 'illa Haillallah. Jagalah kalimah ini dalam diri kita. Peace. Love Allah, Love Muhammad
    -Peirre Andre-

    ReplyDelete
  2. hahahha. labuan. besalah tu. bnyak AYAM dekat sana plus murah pulak minuman alkohol.


    follow and buka blog ini.
    http://theeytahcollection.blogspot.com/
    boleh beli shawl. boleh beli beg yang cantik2 dengan harga yang berpatutan
    jangan lupa =)

    ReplyDelete
  3. Awww yeah!

    Baru lah dinamakan Muslim

    ReplyDelete
  4. Indemnity clause bila kne soal kt mahsyar nnt.

    ReplyDelete
  5. tidak unik lh obey.kn bagus klu semua hotel mcm ni..

    ReplyDelete
  6. kenapa papan itu macam tak tunjuk pelacur lelaki je... sexist ke...? Kan ada pelacur lelaki ... namanya Gigolo....

    ReplyDelete
  7. Mmg betul. kalau kau sampai kat Labuan baru kau faham.

    ReplyDelete
  8. sara hotel.. alaaa satu hotel ni je yg ada signboard camni.. yg lain takdaaaak..

    ReplyDelete
  9. tambahla signboard tetamu Islam wajib tutup aurat

    ReplyDelete
  10. anon dilarang? rindu bisjut

    haha...xbole blah....

    ReplyDelete
  11. jgn lupa letak papan tanda no gay allowed.....nak bisjut

    ReplyDelete
  12. TIDAK!! BIAR BETUL?? LAGU NASYID PALING BODOH SEPANJANG ZAMAN!
    Follow Me On : BLOG MAZEER | Berita Terkini Hiburan Sensasi!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails