Wednesday, 7 May 2014

Serius WTF - Fesyen Topi Thom Browne Untuk Hipster Paling Godlike (21 Gambar)


Damn son!

Thom Browne ialah pereka fesyen lelaki yang terkenal dengan rekaan yang WTFBBQ. Hasil rekaan beliau kerap kali kami paparkan di Blogserius. Hari ini mari lihat beberapa rekaan topi terkini beliau. Holy crap what the hell?




Laporan asal If It Is Hip

10 comments:

  1. WHAT THE FISH...!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Rozana

      keheningan malam ini yang membuatku sedih
      sembilu rasa mengiris bisjut & royi di relung hati
      bangla teriak dan ingin tumpahkan segudang tangis
      mengapa jadi bisjut & royi terasa miris

      Oh Rozana

      Bisjut & royi berkecamuk di dalam jiwa
      Galau dan gundah mengelayuti sukma
      Meradang dan Kecewa akibat bangla
      Pandanganku melayang jauh ketatapan hampa
      Imajinasi melayang bersama bisjut & royi

      Oh Rozana

      Pedih…Hati ini
      mengapa jadi pedih yang kurasakan
      Mengapa jadi sepi dalam hiruk pikuk keramaian jejaka bangla
      mengapa berubah jadi bisjut & royi
      mengapa semua menjadi tak indah tuk kupandang

      Oh Rozana

      Aku terpaku sendirian dalam pekat malam .
      Terkurung dalam dekap risau kegalauan
      Terkungkung dalam kepedihan dan kesedihan
      Terpasung di sudut kedai bisjut & royi

      Oh Rozana

      Kegundahan telah membunuh rasa kantuk
      mungkin kuterjaga semalam suntuk
      mencari seketul bisjut & royi
      dalam hening sunyi ku berlari membawa bisjut & royi
      dalam duka ku cuba memakan bisjut & royi
      coba bertahan dan temukan seketul bisjut
      dalam asa kuberharap dapatkan bisjut & royi

      Nak bisjut?

      Delete
  2. Oh Rozana

    Lelah
    Aku pun marah
    Pada suara-suara bangla yang kedengaran
    Pada bisikan bangla yang mengusik jiwa

    Oh Rozana

    Aku marah pada penjual bisjut & royi
    yang tidak bisa pahami dirimu
    Aku marah pada si bangla
    yang selalu salah menangkap maksud bisjut & royi

    Oh Rozana

    Tapi apalah ertinya amarah
    Jika bisjut & royi menjadi terpecah
    Semakin kupendam amarah
    Semakin tak kutemukan seketul bisjut & royi
    Setiap ku ingin marah
    Kepada bangla menjual bisjut aku pun mengalah

    Oh Rozana

    Supaya kamu mengerti bahwa akupun punya bisjut & royi
    Supaya kamu tau bahwa akupun punya keinginan
    untuk membeli bisjut & royi

    Nak bisjut?

    ReplyDelete
  3. Anda peminat Liverpool ? anda pasti terkejut dengan sikap jijik Steven Gerard ! dah la tak power ! http://bit.ly/1mAbU1z

    ReplyDelete
  4. tak semenggah je aku nengok~

    minat seni grafik dan ingin memuatturun vektor percuma?
    jemput singgah dan follow akiwaart.blogspot.com
    thanks ^_^

    ReplyDelete
  5. berbulu je mata aku tengok...pesyen haram jadah...aku lebih rela comolot dengan wak doyok sambil menggesel di misai beliau daripada pakai baju bodoh macam ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. silakan jangan malu2

      Delete
  6. sial, tak macm diaorang ni...tapi
    diaorang ni, macam sial....

    ReplyDelete
  7. Ingin menyewa walkie talkie dengan kadar yg murah??? Klik link http://sewa-walkie-talkie.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails