Saturday, 3 May 2014

Serius - Latihan Pengawal Peribadi Wanita Di Beijing China (9 Gambar)


Amoi Deadly

Di China golongan elit semakin bertambah dan mereka memerlukan perlindungan dari pengawal peribadi sepanjang masa bagi memastikan keselamatan mereka terjamin. Golongan kaya ini menjadi sasaran penculik dan pembunuhan oleh pesaing perniagaan yang sangat kompetetif. Sebelum ini ada kami tunjukkan bagaimana pengawal peribadi ini dilatih. Hari ini mari lihat mereka melakukan latihan bela diri pula. Pengawal peribadi wanita semakin mendapat tempat sejak kebelakangan ini kerana mereka boleh menyamar sebagai setiausaha tanpa mendatangkan syak wasangka dari pembunuh upahan. Nice! 




Laporan asal Asiantown

52 comments:

  1. Replies
    1. Oh Rozana

      Berapa agaknya harga bisjut & royi?
      Sanggup dibiar jatuh ke paras kaki bangla
      Lalu dipijak,
      Lalu dihenyak.

      Oh Rozana

      Mengapa pulangkan kala aku tak bersedia membeli bisjut & royi?
      Bisjut aku hancur kamu kerjakan,
      Royi aku berselerak kamu lemparkan,
      Bisjut & royi aku musnah kamu binasakan.

      Oh Rozana

      Jika benar pada kamu bisjut & royi sudah benar tak berharga,
      Jangan dibuangnya ia.
      Pulangkan semula pada bangla
      Dengan keadaan boleh dimakan
      Seperti masa kamu mengambilnya.
      Seperti semula.
      Seperti sediakala.

      Tetapi
      Kamu kerjakan bisjut & royi
      Kamu lemparkan bisjut & royi

      Nak bisjut?

      Delete
    2. Anti Orang Cerdik3 May 2014 at 12:05

      @#$@*##$@$@'#$#@@ orang cerdik

      Delete
    3. ye la tu pengawal peribadi.
      sambil tu bole romen2.

      Delete
    4. Somebody please tell me what is beromen in English? thank you.

      Delete
    5. make love

      Delete
    6. gambo no 2 tu sedapla instructor tu yeee!!!

      Delete
  2. Replies
    1. arghhhhh fap fap fap

      Delete
  3. 10/10 will fap

    ReplyDelete
  4. HOLY TITS!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodyguard with TITS? yeah i see their TITS!

      Delete
  5. Ashraf Safaah3 May 2014 at 03:21

    ada gambar bendera Israel kat gambar ke 3...diorang belajar teknik Krav Maga ke selain kung fu??

    ReplyDelete
  6. Ashraf Safaah3 May 2014 at 03:23

    Dahsyat diorang latih teknik Krav Maga (seni pertahankan diri Israel)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krava mangga

      Delete
    2. Krava mangkok hayon

      Delete
    3. Krava macai

      Delete
    4. kerabu kaki ayam

      Delete
    5. hari rabu

      Delete
    6. krava raba

      Delete
    7. krava ramas nenen

      Delete
  7. Awek kat first pic tu comel!!

    minat seni grafik dan ingin memuatturun vektor percuma?
    jemput singgah dan follow akiwaart.blogspot.com
    thanks ^_^

    ReplyDelete
  8. kalau x jadi bodyguard juga mereka akan dihantar ke kl..jalani latihan mengurut pulak..

    ReplyDelete
  9. [cool] kenali siapa mazidul akmal sidek sewaktu zaman persekolahan, anda pasti tidak percaya! http://bit.ly/1mmWglN

    ReplyDelete
  10. Oh Rozana

    Berapa agaknya harga bisjut & royi?
    Sanggup dibiar jatuh ke paras kaki bangla
    Lalu dipijak,
    Lalu dihenyak.

    Oh Rozana

    Mengapa pulangkan kala aku tak bersedia membeli bisjut & royi?
    Bisjut aku hancur kamu kerjakan,
    Royi aku berselerak kamu lemparkan,
    Bisjut & royi aku musnah kamu binasakan.

    Oh Rozana

    Jika benar pada kamu bisjut & royi sudah benar tak berharga,
    Jangan dibuangnya ia.
    Pulangkan semula pada bangla
    Dengan keadaan boleh dimakan
    Seperti masa kamu mengambilnya.
    Seperti semula.
    Seperti sediakala.

    Tetapi
    Kamu kerjakan bisjut & royi
    Kamu lemparkan bisjut & royi

    Nak bisjut?

    ReplyDelete
  11. [cool] kenali siapa mazidul akmal sidek sewaktu zaman persekolahan, anda pasti tidak percaya! http://bit.ly/1mmWglN

    ReplyDelete
  12. pantek cina busuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dapt jolok sedap jugak kan?

      Delete
  13. Bulu tebal lak tu

    ReplyDelete
  14. ini pengawal peribadi juga boleh menjadi chindoll utk di fap fap fap golongan vip dikala mereka kegersangan

    ReplyDelete
  15. Kalau perhati betul2 di baju mereka ada bendera israel..adakah latihan mereka ditaja oleh rejim tersebut?

    ReplyDelete
  16. “Jangan kemut biarkan sahaja” terdengar suara Pak Itam yang terlekat di rongga.
    Aku cuba merilekskan otot duburku dan menakjubkan jari Pak Itam yang licin berminyak dengan mudah masuk sehingga ke pangkal. Setelah berjaya memasukkan jarinya Pak Itam mula menggerakkan jarinya keluar masuk lubang duburku. Aku cuba membuka mataku yang kuyu kerana kesedapan untuk melihat Leman dan Ramli yang sedang membetulkan sesuatu di dalam seluar mereka.
    Aku berasa satu macam keseronokan pula melihat mereka sedang memerhatikan aku berubat. Setelah perjalanan jari Pak Itam lancar keluar masuk duburku dia mula berdiri dibelakangku sambil jarinya masih terbenam kemas dalam duburku. Aku memandang Pak Itam yang sekarang menyingkap kain pelikatnya ke atas dan terhunuslah pedangnya yang panjang dan bengkok ke atas itu.
    “Buat apa ni Pak cik”.
    “Jangan risau ni Nak buang sihir” katanya sambil melumur minyak ke padangnya yang agak besar bagi seorang yang kurus dan agak rendah.
    Selesai berkata-kata Pak Itam menarik jarinya keluar dan terus menusuk pedangnya ke lubang duburku.

    ReplyDelete
  17. [cool] kenali siapa mazidul akmal sidek sewaktu zaman persekolahan, anda pasti tidak percaya! http://bit.ly/1mmWglN

    ReplyDelete
    Replies
    1. a
      A

      A

      A
      A

      A

      A
      A

      A

      A

      A
      A
      A



      A

      A

      A


      A

      A

      A
      A

      A

      A
      a
      A
      A

      a
      A

      a
      A
      A

      A
      A
      A

      A

      a
      A
      A
      A

      a
      A
      a

      A

      A
      A
      A

      A
      A

      A
      A
      A

      A
      A

      A
      A
      A

      A
      A

      A
      A

      A

      Delete
  18. rase nk pancut dlm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dlm puki mak ko?

      Delete
  19. yumm yumm.... jom layan blog ni pulak ..http://akuboringgiler.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. GEMPAR! Penemuan ikan duyung semasa misi pencarian MH370 di Laut China Selatan! http://bit.ly/1msWCMc

    ReplyDelete
  21. nyampah pd org cerdik tu.. sibuk jer

    ReplyDelete
  22. itu bukan bendera israel. tapi logo kilang kicap di China..

    ReplyDelete
  23. cleavage. boobs. fap.

    ReplyDelete
  24. Harga sewaan yg berpatutan: http://sewa-walkie-talkie.blogspot.com/.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails