Monday, 5 May 2014

Serius Seleb - Rupa Selebriti Popular Anda Sebelum Dan Selepas Modifikasi Gigi (14 Gambar)


Gigi!

Meletakkan veneer pada gigi dapat mengubah rupa anda. Lihat sahaja perubahan drasktik pada wajah selebriti terkemuka sebelum dan selepas mereka menggunakan veneer pada gigi mereka. Damn Kirsten Dunst!




Laporan asal Izismile

13 comments:

  1. lahaulawalaquwwataillabillahil'aliyyil'azhim.

    ReplyDelete
  2. Dang !! tom ngan kristen ??mcm ada org edit je..

    minat seni grafik dan ingin memuatturun vektor percuma?
    jemput singgah dan follow akiwaart.blogspot.com
    thanks ^_^

    ReplyDelete
  3. GEMPAR! Penemuan ikan duyung semasa misi pencarian MH370 di Laut China Selatan! http://bit.ly/1msWCMc

    ReplyDelete
  4. apasal c.ronaldo before mcm retarded ja eh???lol..

    ReplyDelete
  5. Oh Rozana

    mungkin kau sudah mempunyai bisjut & royi
    dan menemui jejaka bangla
    orang yang paling kau suka

    Oh Rozana

    aku akan senang jika kau membeli bisjut & royi
    telah menemukan orang yang paling kau suka
    dan yang bisa menemukan seketul bisjut & royi
    dan yang lebih baik dari dulu

    Oh Rozana

    aku akan senang jika kau mencintai jejaka bangla
    kerna aku hanya ingin melihatmu senang & bahagia
    jangan kau sakiti bangla
    jangan kau buat dia pelarian
    aku yakin dia mencintaimu
    sama seperti aku mencintaimu dulu
    dan cubalah memperkenalkan bisjut & royi
    dan jangan harapkan aku lagi

    Nak bisjut?

    ReplyDelete
  6. sapa baca komen aku ni dia bodoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. haha..kan dh kena remove

      Delete
  7. [ CHILL ] senarai artis wanita paling popular di Malaysia pada saat ini! macam tak percaya Neelofa tidak.... http://bit.ly/1mudsGb

    ReplyDelete
  8. sewa walkie talkie ?? sila ke http://sewa-walkie-talkie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. kirseten dunst mcm vampire!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails