Thursday, 1 May 2014

Serius Sadis - Masalah Pelacuran Kanak-Kanak Yang Menyedihkan Di Kemboja


Oh My God!

What the hell. Budak 10 tahun dilacurkan "bapak babi"..... coz bapak ayam is too nice a word for this scumbag. Sedih melihat dokumentari ini. Korupsi dan tradisi turun temurun mengakibatkan masalah ini berlaku.




15 comments:

  1. MashaAllah! kesian budak2 tu~ T_T

    minat seni grafik dan ingin memuatturun vektor percuma?
    jemput singgah dan follow akiwaart.blogspot.com
    thanks ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Rozana

      Disaat sunyi seperti ini
      Tak ada rencana sama sekali
      Tiba2 terlintas bayangan bangla dipikiranku
      Bayangan seseorang yang membodohiku
      Senyumnya telah meracuni bisjut & royi
      Dia enggan pergi dari pikiranku
      Penampilannya telah membuaikanmu
      Bisjut & royi enggan menjauh dari khayalku

      Oh Rozana

      Aku terus memikirkannya
      Mempedulikannya
      Memakan bisjut & royi
      Namun sudahlah
      Rupanya aku baru terbangun.
      Aku salah mempedulikan bangla yg tak mau peduli.
      Aku memikirkan bangla yg sama sekali mungkin tak membeli bisjut & royi
      kau membuang duit saja dengan membeli bisjut & royi

      Nak bisjut?

      Delete
  2. Obe ada tengok siri dokumentari Half the Sky (2012)? Episod di Kemboja ada Meg Ryan, yang mengikuti Somaly Mam Foundation, tempat perlindungan budak2 yang diselamatkan dari rumah pelacuran. Salah satu pusat perlindungannya di Kampung Cham,

    ReplyDelete
  3. Orang Cerdik nakharomm sila komen

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. bodo kau ni

      Delete
    2. sii 1st yg bebal !!

      Delete
  5. tolong jaga skit mulut ko tu. berjimak dengan kanak2 adalah feveret Nabi Muhammad kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau tengah memancing.
      Harap dapat lah ikannye ye?
      Tapi sekadar nak cakap. 4,5 komen lagi macam ni...
      berakhirlah penguasaan Anonymous.

      Delete
    2. Bawa mengucap weh kalo ko tu Muslim jauh sgt dah ko tersasar ni harap admin dapat pantau

      Delete
  6. Nabi Muhammad pun main foreplay dengan budak budak..Navi cakap best buat anal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. diam la setan

      Delete
    2. Anon 22:00, harap kau dapat hidayah satu hari nanti. Amin~

      Delete
  7. [ hot ] top 10 pornstar ter-hot sepanjang 2010 - 2014 ! ... http://bit.ly/1mmWglN

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails