Tuesday, 6 May 2014

Serius Kreatif - All Grown Up : Watak Kartun Terkenal Edisi Dewasa (12 Gambar)


Nice!

Lukisan watak-watak kartun terkenal yang kini sudah dewasa oleh Isaiah Stephens. Win! 








Laporan asal Isaiah Stephens

22 comments:

  1. First siak!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Rozana

      Lelah
      Aku pun marah
      Pada suara-suara bangla yang kedengaran
      Pada bisikan bangla yang mengusik jiwa

      Oh Rozana

      Aku marah pada penjual bisjut & royi
      yang tidak bisa pahami dirimu
      Aku marah pada si bangla
      yang selalu salah menangkap maksud bisjut & royi

      Oh Rozana

      Tapi apalah ertinya amarah
      Jika bisjut & royi menjadi terpecah
      Semakin kupendam amarah
      Semakin tak kutemukan seketul bisjut & royi
      Setiap ku ingin marah
      Kepada bangla menjual bisjut aku pun mengalah

      Oh Rozana

      Supaya kamu mengerti bahwa akupun punya bisjut & royi
      Supaya kamu tau bahwa akupun punya keinginan
      untuk membeli bisjut & royi

      Nak bisjut?

      Delete
    2. ……..…../´¯/)……….. (\¯`\.............
      …………/….//……….. …\\….\..........
      ………../….//………… ….\\….\.........
      …../´¯/…./´¯\………../¯ `\….\¯`\.......
      .././…/…./…./.|_……_| .\….\….\…\.\..
      (.(….(….(…./.)..)..(..(. \….)….)….).)…..
      .\…………….\/…/….\. ..\/……………./.
      ..\…………….. /……..\……………..…/..
      ….\…………..(………. ..)……………./….





      AMBIK KO! BAPAK KAU MEMANG FIRST!

      Delete
    3. ????????????????????????????????????????????????????????????

      Delete
  2. Harreeeee J aku first..haha

    ReplyDelete
  3. sape nak bagi aku nenen tgh gersang ni.

    ReplyDelete
  4. www.qlimax.my/516

    ReplyDelete
  5. Oh Rozana

    Lelah
    Aku pun marah
    Pada suara-suara bangla yang kedengaran
    Pada bisikan bangla yang mengusik jiwa

    Oh Rozana

    Aku marah pada penjual bisjut & royi
    yang tidak bisa pahami dirimu
    Aku marah pada si bangla
    yang selalu salah menangkap maksud bisjut & royi

    Oh Rozana

    Tapi apalah ertinya amarah
    Jika bisjut & royi menjadi terpecah
    Semakin kupendam amarah
    Semakin tak kutemukan seketul bisjut & royi
    Setiap ku ingin marah
    Kepada bangla menjual bisjut aku pun mengalah

    Oh Rozana

    Supaya kamu mengerti bahwa akupun punya bisjut & royi
    Supaya kamu tau bahwa akupun punya keinginan
    untuk membeli bisjut & royi

    Nak bisjut?

    ReplyDelete
  6. not bad if dibuat movie animasi version dewasa ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. versi dewasa? i see...

      btw, mana upin ipin? doraemon? shin chan?

      Delete
    2. tu kena tunggu malaysia & jepun buat..haha..if xsilap yg ni america punya kan..

      Delete
    3. teringin nak tengok budak2 shin chan dah besar....wkwkwk....

      http://www.petitionbuzz.com/petitions/hudud4malaysia

      Delete
  7. [ SHOCK ] senarai kumpulan muzik seluruh dunia yang berkarya demi freemason. Tak sangka band Malaysia juga ada yang terlibat sama...... http://bit.ly/1mudsGb

    ReplyDelete
  8. mcm entri sy punya blog lah.
    tapi takpelah..sebab awk blogger femes..

    minat seni grafik dan ingin memuatturun vektor percuma?
    jemput singgah dan follow akiwaart.blogspot.com
    thanks ^_^

    ReplyDelete
  9. [ terkejut ] anda semua ingin tahu siapa emma maembong sebelum menjadi artis ? siapa hanez suraya sebelum terkenal ? http://bit.ly/1mxJaq8

    ReplyDelete
  10. Baru-baru ini saya mendapati wujud ketulan yang membentuk seolah-olah testis ketiga dalam scrotum saya. Ketulan ini kadangkala mengecut dan ada kalanya membesar, lebih besar daripada testis sebenar.

    Setiap kali bersin atau meneran ketika membuang air besar, ketulan itu akan membesar dan keras. Jika dipegang terasa sangat pedih sekali.

    Untuk pengetahuan, saya masih menuntut di institusi pengajian tinggi awam (IPTA) dan sudah tiga tahun mengalami masalah ketulan ini yang asalnya hanya sebesar manik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko copy dari ruangan sakit tuan, metro hari ahad

      Delete
  11. http://Youthweeklypay.com/?invite=87808

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails