Tuesday, 27 November 2012

Serius Sadis - Suami Hanya Tahu Isterinya Lelaki Selepas 19 Tahun Perkahwinan


Malang!

Seorang lelaki Belgium yang hanya mahu dikenali sebagai Jan tekejut besar setelah mengetahui isteri beliau selama 19 tahun sebenarnya seorang lelaki. Jan berkahwin dengan Monica pada tahun 1993 selepas bertemu di Indonesia. Sepanjang perkahwinan Jan tidak mengesyaki apa-apa yang aneh dengan Monica kerana beliau mempunyai kitaran haid seperti wanita biasa. Selain daripada itu Jan juga mempunyai hubungan seks yang biasa dengan isteri beliau. Pasangan ini juga memang tidak mahukan cahaya mata kerana Jan sudahpun mempunyai dua orang anak dari dua perkahwinan sebelumnya


Masalah mula timbul apabila Monica mula bekerja sepenuh masa. Anak lelaki Jan menemui ibu tiri beliau di kelab malam berpakaian menjolok mata. Jan pula mula menemui "surat cinta" dari lelaki lain di dalam komputer milik Monica. Pada waktu yang sama anak lelaki Jan mula mendengar khabar angin Monica dahulunya seorang lelaki yang menjalani pembedahan pertukaran jantina. 

Jan yang hilang sabar terus bertanya dengan Monica bagi mendapatkan kebenaran. Beliau terkejut apabila Monica mengesahkan khabar angin yang didengari anak lelaki Jan. Selama ini Monica berjaya membohongi Jan dengan meletakkan darah tiruan pada tuala wanita untuk memberikan ilusi beliau seorang wanita tulen.

Pasangan suami isteri ini sedang dalam proses bercerai dan Jan mahu menghalau Monica dari rumah milik mereka atas alasan penipuan yang melampau.Poor guy....... 


Laporan asal The Telegraph

15 comments:

  1. eeee... mesti rasa geli geleman lepas tu. mana tidaknya. berapa tahun tidur dan bersama dengan seorrang lelaki. alamak..

    ReplyDelete
  2. dekat kedah, semalam ada kes yang sama. time akad nikah pengantin lelaki tak datang, alasanya kemalangan padahal kantoi dengan tok kadi rupanya perempuan LOL

    ReplyDelete
  3. kenapa x label serius indo?

    ReplyDelete
  4. mana gambar shemale tu yg tak dicensored?

    btw jom join contest kat sini, sangat mudah dan senang.

    ReplyDelete
  5. gila landak. Macam mana agaknya kemaluannya setelah dipotong.

    ReplyDelete
  6. Last words are wrong obe..POOR GAY...

    ReplyDelete
  7. biasalah tu indon ....kat malaysia ni aper kurang nyer sekali imbas nampak macam perempuan tulen.. dengan make-up tebal 6 inci {,tengok-tengok ader konet...ish ish ish konet-konet

    ReplyDelete
  8. SAPA NAK DUIT???? JOMMMM....SAPA2 yg seyessss yg nak jer k.....

    http://www.Pioneer4u.com/nazakihata

    n ctct/whatsapp me: 018-2997055

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails