Monday 12 November 2012

Serius Sadis - Balasan Buang Sampah Merata-rata di China (6 Gambar)


Awesome!

Masalah pembuangan sampah mengitu happy liver your mother father adalah masalah yang kronik. Setiap hari ada sahaja kami lihat orang membuang sampah melalui tingkap ketika kereta sedang bergerak di MRR2. Memang tak ada kesederan sivik walaupun sedang memandu Honda Civic. Sangat lanjio perangai rakyat Malaysia ini. Dia ingat jalan raya itu tong sampah?

Di China seorang wanita yang membuang sampah sesuka hati menerima balasan yang sadis dari seorang penyapu sampah di Hunan Zhou Ting (22) putus jari hantunya selepas dikelar oleh Guo Nengfang (33) kerana membuang sampah dari kenderaan yang dinaikinya. Menurut laporan NetEase Guo Nengfang bengang apabila melihat kawasan yang baru disapunya dikotorkan semula oleh Zhuo. Guo menyuruh Zhuo mengutip sampah yang dibuangnya tadi tetapi Zhuo enggan. Guo naik hangin dan mengelar tangan Zhuo dalam sebuah pergelutan. Jari Zhou berjaya disambung dan Guo kini ditahan polis. Yang menarik tentang insiden ini ialah Gio Nengfang kembali menyapu jalan selepas mencederakan Zhuo Ting. Beliau hanay berhenti bekerja dan melarikan diri keatas bangunan apabila cuba ditangkap polis. Dedikasi siak!

I think I understand Guo Nengfang. He is just pissed off with Zhou Ting yang sangat pengotor. You are a hero Guo. Pembuang sampah merata-rata adalah scumbag dunia!


 
Laporan asal NetEase

9 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails