Wednesday 7 March 2012

Serius Iklan - FUYOO : Laman Jual Beli Terkini Untuk Semua


Nice Idea

Laman web jual beli banyak diluar sana. Semuanya menawarkan pelbagai barang dan perkhidmatan. Masalah utama kebanyakkan laman diluar sana ialah ianya terlalu concentrate pada penjualan barang. What we really need is a website yang lebih teratur dan menawarkan a smogasboard of stuff. You know stuff that we really need. In other words kita perlukan laman web semacam CRAIGSLIST di Malaysia.
Disinilah FUYOO.CO dapat menghisi ruangan vakum keperluan orang macam aku. Masa honeymoon tempohari aku terfikir nak mencari penulis sambilan untuk Blogserius. Sementara aku enjoice cuti dengan bini tersayang takkan aku perlu update blog. Then it hit me?

Camane siak nak iklankan part time blog writer?

Tak ada laman web yang boleh digunakan untuk mencari atau menawarkan servis sebegini. Kan? Kan? Kalau aku tau ada
FUYOO.CO sudah pasti aku tak perlu kerja masa honeymoon. Better yet korang semua tak RAAAGGEEE pasal aku tak update masa di Singapore tempohari



Di
FUYOO.CO anda boleh post servis atau meletakkan classified ads anda. Mahukan pereka grafik? Baby sitter? Cleaner? Website developer? Kamera DSLR? Coaster 1Malaysia signed by 1Najib? Letakkan iklan peribadi anda disana. Pendaftaran juga easy peasy kerana FUYOO menggunakan integrasi FACEBOOK. Mudah! Pendaftaran adalah percuma dan anda menerima 10 KREDIT secara percuma juga selepas mendaftar. Setiap iklan yang diletakkan menggunakan 2 kredit dan kredit untuk iklan seterusnya boleh dibeli bila diperlukan

What I like about
FUYOO.CO selain tawaran servis yang diverse? I like the fact that boleh BROWSE iklan bedasarkan julat budget tertentu. Yeah this might seem trivial tapi wang itu penting lepas kahwin. Bila ada pilihan pilih how much I wanna spend senang sikit nak keep to allocated budget



Silalah cuba FUYOO.CO. Maybe you will find it just as easy to use and as convenient as well. Rekaan laman pun WINRAR dan tidak "poke eye" bak kata Kementerian Pertahanan. Sangat sleek! Awesome!
Sempena pelancaran laman web FUYOO.COM peraduan FUYOO BUZZ CONTEST sedang dijalankan. Hanya perlu LIKE di Facebook. Berita FUYOO apa yang anda mahukan dan kemahuan paling awesome akan berpeluang memenangi wang tuhai sehingga RM 10 000!





15 comments:

  1. pi makan dulu...

    ReplyDelete
  2. 1 000 000 000st

    ReplyDelete
  3. ko dpt byran x wat iklan ni???

    ReplyDelete
  4. byk betul entry iklan dah mcm beautifulnara pulak aku tgk

    ReplyDelete
  5. macam toya iklan konsert gegaran desa..kasi tukar la obe!

    ReplyDelete
  6. mcm malaysia's craiglist la, senang citer.

    ReplyDelete
  7. mmg cool tmpt iklan ni..xmenyerabutkn mata...permulaan jer..pasni mesti ad ads.

    ReplyDelete
  8. banner pun dah penuh gambor artis2 meleis... alamak dah tak best dah serious mcm beautifulnara... nak wat camne dah orang taja

    ReplyDelete
  9. Alamak....aku ingat, aku salah web masa mula2 masuk kat sini...hahaha. di sebabkan banner kat atas tu....

    http://ohsenyum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Obe kaya oleh tajaan iklan. Alhamdulillah. Teruskan menulis.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails