Tuesday, 20 March 2012

Serius Indo - Eksperimen Ultrabook Di Jakarta : Kalau Korang?


Eksperimen

Kalau korang pikir dua kali atau terus pecahkan untuk dapatkan ultrabook?



18 comments:

  1. pertama. kedua.. ketiga.. keempat..


    bile nak buat kat malaysia plak.. haram jadah

    ReplyDelete
  2. charger kne beli asing,hurm..

    ReplyDelete
  3. Teragak-agak la jugak. Takut terkena dek rancangan "Wakenabeb". Serba salah.

    ReplyDelete
  4. fuuu aku pun nak juga.....tapi macam tak berani hahhaha

    anon
    http://ohsenyum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. tahniah wat selangor.wlupun seri dgn lion.itu team terkuat (bagi org singpore)

    ReplyDelete
  6. takde masalah, dah dia suruh pecah,pecah kan jek :P tapi, takde charger skali ke? ahahaha

    http://ajamoppical.blogspot.com/2012/03/langkah-baru.html

    ReplyDelete
  7. haaa tak de charger.. ape cer??? gamak nye pastu kot deme kasi charger.. Humpppp tapi i think jgn kata letak Ultrabook.. lepas laptop biasa pun orang ketuk jugak.. benda pree..

    ReplyDelete
  8. pastu bayar la nak dapatkan..AHAHAHAHHA

    ReplyDelete
  9. charger aku rasa ada, mesti ada org dia sekeliling tu.. Bila dah pecah amik, dia akan bagi lah sekali dengan chargernya.. Takkan lah takde charger.. promo punya hebat.. charger takde..

    ReplyDelete
  10. isu charger je?? pegi ah BELI sndri lau xda! manja sgt.bg betis nk peha bg peha nk tek

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails