Saturday 24 March 2012

Serius Bodoh - Dipenjara Kerana Telefon Polis Untuk Guna Facebook

Bangang!



Di Blogserius kami paparkan banyak cerita pasal kebebalan yang dilakukan pengguna Facebook. Tempohari ada cerita mampos semasa update status Facebook ketika memandu. Hari ini Doyle Hardwick (57) dikenakan hukuman penjara 60 hari oleh sebuah mahkamah di Pasco, Florida. Beliau dipenjara kerana menyalah gunakan talian panggilan kecemasan 911.

September lalu Doyle emosi gila bila isteri beliau enggan meninggalkan dia seorang diri untuk melayari lama Facebook. Sebelum itu Doyle cuba "menidurkan" isteri beliau Julie Hardwick (54) dengan memberinya minum beer. Malang bagi Doyle, Julie tidak mabuk-mabuk dan mengantuk walaupun sudah meminum 8 tin beer! Beliau terus menggertak si Julie. Jika si isteri nusyuz tak mahu biarkan beliau layan Facebook seorang diri, Doyle akan menalefon polis. SoJulie buat muka trollface dan mencabar Doyle untuk melakukannya.

Doyle telefon polis dan meminta bantuan polis untuk memaksa Julie masuk tidur.Bila polis tiba Doyle terus ditangkap kerana penyalah gunaan talian 911. What a numbnut!

Protip, dapatkan tablet atau telefon pintar la Doyle. Masuk toilet dan layan FB while pretending to take a shit. I know coz I do this all the time and SO DO YOU! #LOL



Laporan asal Tampa Bay

7 comments:

  1. hahahaa........betul tu.

    rindu pula dengan anon..may sini.. blog ohsenyum!!

    ReplyDelete
  2. Mana la otak itu diletak. kesian

    ReplyDelete
  3. Muka dia dengan tengkorak pirate tue lebih kurang sama jer. Ahaks. Bini cemburu nie sebab bini sayang. Hehehe.

    ReplyDelete
  4. ffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!agak-agak la nak troll
    polis pun zzz...!

    ReplyDelete
  5. weh serius muke doyle ngan korok tu serupa doe!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails