Saturday, 1 December 2012

Serius Indo - Bila Julia Perez Menjadi Hijabista (7 Gambar)


Jupe Jupe Jupe!

Julia Perez ialah pelakon kayu nak mampos dari Indonesia yang terkenal dengan bakat mendada beliau yang perfect. Selepas pulang dari umrah bulan 9 yang lalu beliau insaf sekejap dan pakai tudung. Tapi petang tadi twitpic gambar pakai Garuda dengan sayap garuda memdakap dada dengan penuh kasih sayang. Keh Keh! Here you go! Bila Jupe menjadi yizlumik sementara!



Laporan asal KapanLagi

21 comments:

  1. Replies
    1. Korang 4 ekor kat atas^ aku penampar, sesia aje.
      aku rasa tahun lepas pun dia pernah pakai sekali kot...masa bulan puasa ke...dia buat charity kat rumah anak yatim kot... Aiyoo...nak pegi umrah pun bukan senang... takperlah nanti rejeki kita pulak.

      Delete
  2. cantik weh,, tak kire are,, hehe http://mujadafewa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. haah kan.. tak silap dia ada tatu balik dari umrah bertulis dari tulisan arab... " hayya alal falah"...

    ini dia
    http://i386.photobucket.com/albums/oo307/beautifulnara/bnara/jp.jpg

    ReplyDelete
  4. dia punya boobs bleh menyebabkan lelaki sesak nafas dan mengalami sindrom kelemasan yg melampau.. mngkin juga bleh membawa kematian..

    ReplyDelete
  5. Umobile Sim Card:
    Pay RM 150 (RANDOM NO )
    Get RM350 + Internet conection (2month) 3gb
    No need any document.
    Intrested ? Just PM FOR SERIOS BUYER ONLY .
    If buy 2 card can Discaount RM 130 .
    If want ask only dont want buy ,please dont float my INBOX Thanks
    Email :asy_txt@yahoo.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails