Monday, 31 December 2012

Serius LOL - #OhMyEnglish : Bukti Kualiti Kolej Swasta Semakin Sampah?


#OhMyEnglish

Kalau iklan dah macam ini punya teruk, bolehkan kita serkap jarang cakap kolejnya pun pasti takde kualiti?

Thanks @adliazaddin


Laporan asal Twitter @adliazaddin
 

21 comments:

  1. IT system slurrrrpp!! Hmmm...

    ReplyDelete
  2. Macam mana nak bagi orang pandai kalau diri sendiri kurang pandai.... :P

    ReplyDelete
  3. pergh yuran rm9,800 only tapi hampeh quality

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. dia ni mmg bodoh xhbis2 bini aq bau petai sedangkan dia sendiri mulut bau petai pun masih2 xsedar diri lg.

      Delete
    2. Nak top le die. Layankn aje le.

      Delete
    3. Huhu sok dpt bini mulut bau petai bau tau.

      Delete
  5. confim nie kt kuala langat ...

    ReplyDelete
  6. silap dorang tk cek dulu masa tempah design banner tuh.

    bangang...

    ReplyDelete
  7. xboleh nilai kolej dier mcm tu... maybe IT dier power.. BI jer kurang skit..

    ReplyDelete
  8. bru ni geng i htr wat banner spelling error mmg xde sehabuk..tpi bila dh nak amik ..bersepah typo...ermmm agak2 korg..saper sbnrnya pnya keje tu..

    ReplyDelete
  9. HARI BAIKKU PEKERJAAN LPOH MALAYSIA

    TESTIMONI PADA BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN UNTUK MEMBELI RUMAH DARIPADA SYARIKAT PINJAMAN YANG TERSEBUT DAN KESALAHAN DIPERLUKAN firma pinjaman Albaker. Saya SANGAT SANGATKAN HARI INI DAN ALLAH ALLAH.
    ,
    Nama saya Abdullah Saya dari bandar Kuching saya telah mencari syarikat pinjaman tulen selama 5 bulan yang lalu, untuk membeli sebuah rumah
    semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya
    Pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa balasan, semuanya
    harapan saya hilang, saya keliru dan kecewa, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
    kawan, saya beritahu dia semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, itu
    Dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan apa-apa jumlah pinjaman
    diperlukan oleh saya dengan kadar bunga yang sangat rendah sebesar 2%, dia baru saja mendapat
    pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon pinjaman, saya lakukan
    sama seperti dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka di E-mel: (albakerloanfirm@gmail.com) saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
    kejutan besar saya mendapat pinjaman dalam masa 24 jam, saya tidak percaya,
    Saya gembira dan kaya lagi dan saya berterima kasih kepada Allah bahawa pinjaman itu
    syarikat-syarikat seperti ini masih wujud semasa penipuan ini di seluruh tempat,
    sila saya nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi
    (albakerloanfirm@gmail.com) mereka tidak akan gagal, dan
    hidup anda akan berubah seperti yang dilakukan oleh saya. Seketika hubungi (albakerloanfirm@gmail.com) hari ini dan dapatkan pinjaman anda dari mereka, Tuhan memberkati firma pinjaman Albaker untuk menawarkan pinjaman tulen mereka.
    Pastikan anda menghubungi firma pinjaman Albaker untuk pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya dari syarikat ini tanpa tekanan.

    ReplyDelete
  10. Streams are Maidenually ousted from the iTunes or AMaidenzon Videoand then remuxedinto a MKV holder without surrendering quality.

    Download Movie Watch Us (2019) One ofthe Movie Streaming indMaidentrys most conspicuous impacts has been onthe DVD indMaidentry,

    which pleasantly met its Putlocker reddit with the Maidenss progress of online substance.

    The move of media Streaming hasc aMaidened the whipping of Maidenny DVD rental companiessuch as BlockbMaidenter.

    In July2015 an article from the New York Times publishedan article about NetflixsDVD Watch Us (2019) s.

    ReplyDelete
  11. IVR or Web Service Solution Award

    The Nuance Lightning Engine discards the prerequisite for passwords or data based requests to securely support individuals.

    Uniting voice biometrics and normal language getting propels, it passes on progressively redid and human-like experiences across channels, while approving customers in as small as an enormous little bit of a second.

    New Contact Center Solution Award

    Nuance Pathfinder is an accomplishment advancement that usages AI and Nuance AI improvement to construct the conversational knowledge of remote aides and dragon support

    Pathfinder examines existing talk logs and transcripts of conversations among experts and customers inside contact networks, and thus manufactures particularly convincing trade models wont to make and support two-course conversations between modest assistants and clients.

    Stevie Awards official executive, Michael Gallagher, expressed, "Stevie Award champs from round the world should be satisfied with their achievements.

    the chosen specialists were amazed with the big extent of assignments submitted for 2020 and have agreed that their accomplishments are meriting open affirmation."

    ReplyDelete
  12. putlocker one of the great streaming systems, in which you can watch special films and tv series. Moreover, you may down load various motion pictures of your choice and watch it while you want to observe it subsequent.

    At a time, the channels have been close down and plenty of humans had been no longer able to watch the favorite films in their desire. Because of the lack of ability to benefit get right of entry to to their internet site, many human beings have to look for the alternative. Incidentally, there are plenty of alternatives available for you.


    You can test the numerous alternatives supplied to you here and use any of them to watch movies on putlockers , tv series, and most significantly, you can down load films of your preference.

    You can watch on line movies and also you should make certain that you are secure while watching it. To be safe way that the film website will now not be harm on your machine with viruses. This is one of the risks users encounter in the sort of web page. The possibility of encountering viruses is constantly there.

    Before you start to get right of entry to that site, you must make sure that you do not disclose your PC or your telephone or any of the devices you want to watch the video. If you need to download movies, you ought to additionally use sturdy antivirus to ensure which you do no longer down load any film that can damage your machine.

    This may be very vital, specifically in case you want to benefit get right of entry to to a free website like maximum of them which might be encouraged here.

    Furthermore, to make certain which you live safe, you ought to make certain that you examine the website's guidelines and do now not cross contra to the regulations put in area. Ensure that you do not destroy any rule you can get prosecuted in case you go towards the policies.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails