Wednesday, 26 December 2012

Serius LOL - Video Random WTF Hari Ini


Random..

Aku tak tahu kenapa aku layan video ini tetapi........ aku sekarang pressure ..

Thanks @Wikitommy




8 comments:

  1. awal2 dah senget video nih,, mengarut betulla.. dorang tak malu ke buat video cenggini gilows www.mujadafewa.my/

    ReplyDelete
    Replies
    1. awal2 nak komen mesti promote murahan awak. awak tak malu ker melacur bog murahan awak kat sini?

      Delete
    2. Kurrr....kurrr...Awal lagi dah meniaga, kak? murah tak ayam hari ni kak?

      Delete
    3. tipikal meleisss reply comment kolo yuji dgn laguna ni. suka hati dialah.

      Delete
    4. Ni babi mana pulak tukang bela ni?
      Jangan2 kau hamjad yg promot ni tak?
      Nampak sangat la makcik oi. Pasal takder orang lain komen pun

      Delete
  2. paling tak boleh blah bab lagu santa me as kid tu hahaha... rupa2nya santa claus adalah stalker

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails