Wednesday, 19 December 2012

Serius : Kerana Kiamat Mayan : Pertani China Membina Pod Penyelamat Buatan Sendiri (10 Gambar)


Armageddon 2012

Hari kiamat akan muncul dua hari lagi kata mereka yang percaya dengan tilikan Kiamat Mayan. Seorang usahawana China sudahpun membina 14 pod meyelamatkan diri seakan-akan bahtera Nabi Noh di Qiantun, Provinsi Hebei. Setiap pod penyelamat diri ini dijual oleh Yang Zongfu pada harga GBP 150 000 (RM 743 000). Beliau mendapat idea membina pod ini setelah menonton filem 2012. Pod penyelamat beliau diperbuat dari gentian kaca dan dilengkapi sistem oksigen sendiri dan tali pinggang keselamatan. Jika Tsunami besar melanda Yang Zongfu percaya mereka yang duduk di dalam pod rekaan beliau akan terselamat.


Laporan asal
The Brigade

26 comments:

  1. hahahaha.. kalau tsunami mybe la selamat,, kalau kiamat,,, aiyooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak fap fap fap fap fap fapfap fap fap fap fap fapfap fap fap fap fap fapfap fap fap fap fap fapfap fap fap fap fap fapfap fap fap fap fap fapfap fap fap fap fap fapfap fap fap fap fap fapfap fap fap fap fap fapfap fap fap fap fap fap

      Delete
  2. mahal sgt , naik sampan jelah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tumpang sampan u skali buleh?

      Delete
    2. ko nk wtpe nek sampan berdua-duaan ni..maksiat la lu..

      Delete
    3. xboleh . kucing kucing saya lebih pnting

      Delete
  3. nice..keranda bentuk sphere..lolwut? *troll face*

    ReplyDelete
  4. ke dapat ilham tengok cerita dragon ball?dah macam kapal angkasa bezita jer aku tengok...

    ReplyDelete
  5. they will be killed by the rotation of the sphere itself.

    ReplyDelete
  6. troll facetroll facetroll facetroll facetroll facetroll facetroll facetroll facetroll facetroll facetroll facetroll facetroll facetroll facetroll face

    ReplyDelete
  7. 全国にあるたい焼き・大判焼き(たい焼き,大判焼き)のお店2369件を一般ユーザーの口コミをもとに集計した様々なランキングから探すことができます。美味しいたい焼き・大判焼き(たい焼き,大判焼き)のお店や、人気のたい焼き・大判焼き(たい焼き,大判焼き)のお

    ReplyDelete
    Replies
    1. You can find a variety of rankings from the aggregated based on user reviews of 2369 general-Taiyaki shop baked large size in the country (grilled sea bream, grilled large size) of. Shops and large size-Taiyaki delicious grilled (grilled sea bream, grilled large format) of your baked large size, the popular Taiyaki (grilled sea bream, grilled large size) of

      Delete
    2. Anda boleh mencari pelbagai kedudukan daripada agregat berdasarkan ulasan pengguna 2369 kedai umum Taiyaki saiz dibakar besar di negara ini (Kerisi laut panggang, panggang saiz besar).Kedai-kedai dan saiz Taiyaki besar lazat panggang (Kerisi laut panggang, format besar panggang) saiz besar anda dibakar, Taiyaki popular (Kerisi laut panggang, panggang saiz besar)

      Delete
    3. apa yg kau merepek ni setannnnnnnnnnnnnnnnnnn

      Delete
  8. kalo dah kiamat tu, ko wat pod pkai adementium pon mampos gak..... Lulzz

    ReplyDelete
  9. depa ni betoi2 taktau ka kalau kiamat takdak apa benda pun yg terselamat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. termasuklah sekali dgn biskut..

      Delete
  10. klu mcm ni nipis kapal nko ,sekali kene pukul ribut,brsepai..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails